اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آماده بالا رفتن شدید قیمت طلا باشید

برخلاف روز گذشته که طلا با یک سقوط عمیق مواجه شد، از صبح امروز روندی افزایشی را شروع کرده است و به نظر ادامه نیز خواهد یافت.

آماده بالا رفتن شدید قیمت طلا باشید


برخلاف روز گذشته که طلا با یک سقوط عمیق مواجه شد، از صبح امروز روندی افزایشی را شروع کرده است و به نظر ادامه نیز خواهد یافت.

هرچند طلا در حال حاضر در یک سردرگمی گیر کرده است و در حال نوسان می باشد اما انتظار می رود طی هفته های آینده به قیمت های بسیار بالایی دست یابد.

مهم ترین دلیل سردرگمی طلا، وضعیت نامشخص بسته محرک مالی جدید می باشد که بسیار بعید به نظر می رسد دولت ایالات متحده بتواند تا پیش از انتخابات آن را تصویب کند.

مدتی پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که قصد تصویب یک بسته محرک مالی 1.8 تریلیون دلاری دارد اما هیچ کدام از رئیس مجلس نمایندگان و سنا با وی همراهی نکردند.

به نظر می رسد نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان ترجیح می دهد که بایدن رئیس جمهور آینده ایالات متحده شود و قصدی برای همکاری با ترامپ ندارد.

تا انتخابات زمان زیادی باقی نمانده و مشخص نیست که چه کسی قرار است رئیس جمهور آینده ایالات متحده باشد. هرچند بایدن در بیشتر نظر سنجی ها پیشتاز می باشد.

کارشناسان معتقدند که به هرحال هر کسی که رئیس جمهور شود، پس از انتخابات بسته محرک مالی تصویب خواهد شد و در نتیجه آن قیمت طلا به شکل قابل توجهی افزایش می یابد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد