اونس طلا2213.54
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بدون ماسک مبلمان بخر!

با شیوع ویروس کرونا در سرایر دنیا و کشور عزیزمون ایران خیلی از کسب و کار ها به سمت دیجیتالی شدن رفتن. یکی از مزیت های آنلاین بودن فروشگاه ها این هست که بدون دغدغه و با خیال راحت از هر جایی که هستین میتونین خرید تون رو انجام بدین.

با شیوع ویروس کرونا در سرایر دنیا و کشور عزیزمون ایران خیلی از کسب و کار ها به سمت دیجیتالی شدن رفتن. یکی از مزیت های آنلاین بودن فروشگاه ها این هست که بدون دغدغه و با خیال راحت از هر جایی که هستین میتونین خرید تون رو انجام بدین.

مبلمان اداری، از ضروری‌ترین تجهیزات و سخت‌افزارهای محیط‌های کاری هستند که انتخاب آن‌ها هم از حیث ظاهر و هم از جنبه‌ی کیفی، اهمیت بسیار زیادی دارد. انتخاب ست مبلمان برای محیط اداری، بعضاً به یک فرایند حل مسئله تبدیل می‌شود و اضافه شدن عامل قیمت نیز به‌نوبه خود می‌تواند حل این معادله و یافتن یک جواب بهینه برای آن را پیچیده‌تر کند. اما طراحان چیدمان آرک ، مجموعه‌ای متنوع از بهترین مبلمان اداری را در معرض انتخابتان قرار می‌دهد و به شما در فرایند تصمیم‌گیری به بهترین شکل ممکن، یاری می‌رساند.

طراحان چیدمان آرک، به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فروشگاهی در غرب استان تهران به‌تازگی فعالیت خود را در حوزه فروش مبلمان اداری آغاز کرده و محصولات متنوعی از بهترین برندهای مبلمان را به خریداران گرامی عرضه می‌کند. البته این مجموعه که مدت زیادی از افتتاح آن نمی‌گذرد، امکان خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان محترم از اقصی نقاط کشور، فراهم کرده است تا آن‌ها بتوانند، با سهولت بیشتری نسبت به خرید انواع مبلمان اداری، اقدام کنند.

اهمیت انتخاب مبلمان اداری مناسب

ظاهر زیبا، شیک و رسمی، احتمالاً اولین معیارهایی هستند که از خرید مبلمان اداری در ذهن بسیاری از افراد، تداعی می‌شود. اما موضوع خرید مبلمان، به‌مراتب حساس‌تر و پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. واضح است که موضوع ظاهر، اهمیت زیادی در این ارتباط دارد. درواقع تا ظاهر یک مبلمان اداری و تناسب آن با محیط، مورد تأیید قرار نگیرد، طبعاً خیلی زود از دایره گزینه‌ها خط می‌خورد و کار به بررسی جوانب دیگر ماجرا نمی‌کشد. ظاهر، هرچند نخستین معیار در انتخاب و خرید مبلمان است، اما قطعاً نمی‌تواند مهم‌ترین معیار باشد. بااین‌حال، تردیدی نیست که اولویت موضوع ظاهر در فرایند گزینش مبلمان، آن را به معیاری بسیار کلیدی تبدیل می‌کند.

اما از موضوع کیفیت در بحث خرید مبلمان اداری، نباید به‌سادگی گذشت. البته مفهوم کیفیت را در اینجا باید از دو زاویه مورد بررسی قرار داد. نخست، همان معنای متداول کیفیت است؛ یعنی اینکه مبلمان، از مواد باکیفیت ساخته‌شده باشند و جنس چوب، چرم، پارچه یا فلزی که در تولید آن‌ها به‌کاررفته، مرغوب باشد. مثلاً به‌اندازه کافی محکم بوده یا به‌آسانی دچار ساییدگی و پارگی نشود. این‌ها رایج‌ترین معیارهای کیفی هستند که نه‌فقط در بحث خرید مبلمان، بلکه هنگام خرید هر وسیله دیگری، معمولاً به آن‌ها توجه می‌کنیم.

اما دومین جنبه‌ی کیفی خرید مبلمان اداری، مسئله‌ی رعایت اصول ارگونومی در تولید آن‌هاست. ارگونومی به این معناست که محصولات با در نظر گرفتن عوامل انسانی ساخته شوند. درواقع مهندسی عوامل انسانی در ساخت آن‌ها، طوری باشد که افراد بتوانند هنگام استفاده از آن‌ها احساس راحتی کنند. جالب است بدانید بحث عدم ارگونومی مبلمان و سایر تجهیزات سخت‌افزاری ادارات، می‌تواند به یک مسئله جدی در بحث بهره‌وری تبدیل شود. درواقع عدم انتخاب مبلمان مناسب، خستگی زودهنگام نیروی کار را در پی دارد که این خستگی، به‌نوبه خود می‌تواند مشکلاتی مثل کاهش شدید بهره‌وری را ایجاد کند. کاهش بهره‌وری، جزء هزینه‌های ناملموس محیط کار است که می‌تواند روی خروجی نهایی کار، اثرات منفی چشمگیری بگذارد. اگر کاهش بهره‌وری کارکنان، به دلیل خستگی زودهنگام ناشی خرید مبلمان اداری نامناسب باشد، آنگاه برای حل مسئله، چاره‌ای جز تعویض همه یا بخشی از مبلمان، باقی نمی‌ماند. این اقدام سازمان را متحمل زیان‌های مالی هنگفتی می‌کند. بنابراین رعایت اصول ارگونومی در ساخت مبلمان اداری مثل صندلی کارمندی و سایر لوازمی که کارکنان، زیاد از آن‌ها استفاده می‌کنند، بسیار مهم است و باید حین خرید، این نکته را مدنظر داشته باشید.

بحث قیمت خرید مبلمان اداری هم موضوع تازه‌ای نیست. واضح است که همه خریداران سازمانی، ترجیح می‌دهند که مبلمان باکیفیت را حتی‌الامکان با مناسب‌ترین قیمت ممکن بخرند. درواقع به حداقل رساندن هزینه‌های خرید، مطلوبیت خریداران را به حداکثر می‌رساند. نکته‌ای که در این ارتباط باید یادآوری کنیم، بحث تناسب و توازن قیمت با کیفیت است. معمولاً بین این دو عامل، همبستگی مستقیم و معناداری وجود دارد. البته بسیار مهم است که این رابطه در عین مستقیم بودن، قابل توجیه باشد. بنابراین هرچند کیفیت و قابلیت‌های بیشتر، باعث افزایش قیمت خرید مبلمان اداری می‌شوند، اما این افزایش باید، روندی منطقی داشته باشد. اینجاست که اهمیت انتخاب عرضه‌کننده‌ی معتبر، خود را نشان می‌دهد. عرضه‌کننده‌ای که با قیمت‌گذاری منصفانه روی مبلمان، هزینه خرید میز و صندلی اداری برای مشتریان را تا حد امکان به حداقل برساند.

اجزای مبلمان اداری

صندلی گردان و میز و صندلی کارمندی، از مهم‌ترین اجزای مبلمان اداری محسوب می‌شوند که در بخش قبل به اهمیت انتخاب نوع مناسب آن‌ها اشاره کردیم. اما خرید مبلمان برای محیط‌های اداری، از جنبه ارائه‌ی خدمات بهتر به ارباب‌رجوع نیز اهمیت زیادی دارد. صندلی‌ها، مبل‌ها، میزهای عسلی و جلو مبلی‌ها از جمله اقلامی هستند که به‌منظور ارائه خدمات شایسته و بعضاً پذیرایی از مراجعین از آن‌ها استفاده می‌شود. جالباسی‌ها هم از اجزایی هستند که علاوه بر کارکنان، ارباب‌رجوع نیز ممکن است از آن‌ها استفاده کنند. این موارد یعنی میز، صندلی، مبل، میز عسلی، جلو مبلی و جالباسی، از رایج‌ترین اقلامی محسوب می‌شوند که وجود آن‌ها در یک سرویس کامل مبلمان اداری، ضروری به

تجربه یک خرید شیرین، مطمئن و بدون ماسک!

مجموعه طراحان چیدمان آرک، خرید میز و صندلی اداری را به تجربه‌ای شیرین، مطمئن، آسان و مقرون‌به‌صرفه برایتان تبدیل می‌کند. این فروشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فروشگاهی مبلمان اداری در غرب استان تهران، افتخار دارد که نیاز مشتریان ارجمند به انواع مبلمان اداری و اجزای مختلف آن اعم از میز، صندلی، جالباسی، جلو مبلی، میز عسلی، مبلمان کودک و ... را به کارآمدترین شکل ممکن تأمین کند. در این فروشگاه شما می‌توانید به مجموعه‌ای از بهترین برندها که کیفیت و ارگونومی، مؤلفه‌ی مشترک همه آن‌هاست، دسترسی داشته باشید و متناسب با سلیقه، نسبت به سفارش مدل مدنظرتان اقدام فرمایید.

علاوه بر مراجعه حضوری، مجموعه طراحان چیدمان آرک، با فراهم کردن زمینه مناسب، خرید مبلمان اداری به‌صورت اینترنتی را نیز برای مشتریان گرامی امکان‌پذیر ساخته است. این امر باعث می‌شود در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراجعه حضوری برای انتخاب میز و صندلی اداری، یک اقدام پرریسک محسوب می‌شود، خریداران بتوانند بدون نیاز به ماسک، از طریق وب‌سایت طراحان چیدمان آرک، به تنوعی کم‌نظیر از رنگ، سبک و مدل دسترسی داشته و با فراغ خاطر، نسبت به انتخاب محصول مدنظرشان اقدام کنند. طبیعتاً در این صورت، دیگر به استفاده از ماسک هم نیازی نیست!

شما می‌توانید از هر جای ایران، بهترین مبلمان اداری را با مناسب‌ترین قیمت ممکن از طریق مراجعه به وب‌سایت طراحان چیدمان آرک سفارش دهید. خبر خوب اینکه این مجموعه برای آن دسته از خریدارانی که از استان‌های تهران یا البرز، نسبت به ثبت سفارش خرید اقدام می‌کنند، امتیاز ویژه ارسال رایگان را نیز در نظر گرفته است و از این طریق در راستای خلق ارزش مستمر برای مشتریان گرامی، به‌طور پیوسته، تلاش می‌کند. شایان‌ذکر است که وب‌سایت گروه طراحان چیدمان آرک، با داشتن کلیه مجوزهای معتبر کسب‌وکار اینترنتی (از جمله اینماد)، بستری امن و قابل‌اعتماد را در اختیار خریداران محترم مبلمان اداری قرار می‌دهد.

با طراحان چیدمان آرک، بدون ماسک، آسان و ارزان، بهترین‌ها را بخرید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد