اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دولت خسارت توقف ۶ فروند کشتی در چین را پرداخت می‌کند

با دستور معاون اول رئیس جمهور، زیان تحمیلی صاحبان کالا و صادرکنندگان ناشی از توقف ۶ فروند کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بنادر چین به عنوان "هزینه‌های تحریمی" محاسبه می‌شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از کشتیرانی ایران در پی توقف ۶ فروند شناور کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی تابستان گذشته در بنادر چین، اسحاق جهانگیری در اقدامی حمایتی از سوی دولت، دستور داد زیان تحمیلی به واسطه تحریم‌ها از جمله توقف اجباری شناور‌ها در بنادر به صاحبان کالای بارگیری شده در این شناورها، به عنوان "هزینه‌های تحریمی" محاسبه و جبران شود.

وی طی نامه‌ای به محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تاکید بر اینکه هیچ هزینه‌ای ناشی از تحریم نباید به صادر کنندگان تحمیل شود، دستور داد: زیان وارده به صاحبان کالا ناشی از توقف ۶ فروند کشتی به عنوان "هزینه‌های تحریمی" محاسبه شده، به آن ها پرداخت شود و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آن را از دولت مطالبه کند.

در تیرماه امسال، ۶ فروند شناور کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که مملو از کالا بودند، به علت محدودیت‌های تحریم‌های یکجانبه آمریکا در بنادر چین متوقف شدند.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ارگان‌های مربوطه، از جمله وزارت امورخارجه و سازمان بنادر و دریانوردی با مقامات ذیربط چینی، این ۶ فروند شناور که در بنادر چین متوقف شده بودند از توقف کنار لنگرگاه خارج شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد