اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی مدیر مجتمع طلای موته از قیمت طلا در بازار جهانی

مدیر مجتمع طلای موته ضمن اظهار اینکه براساس پیش‌بینی‌ها قیمت طلای جهانی فراتر از ۲۰۰۰ دلار به ازای هر اونس نخواهد رفت، میزان تولید داخلی طلا در این مجتمع را طی شش ماهه نخست سال جاری ۱۶ درصد فراتر از برنامه اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا ،علیرضا طالاری با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزهای صورت گرفته برای تولید طلا در شش ماه ابتدایی سال جاری توانسته‌ایم ۱۶ درصد هم فراتر عمل کنیم، گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریور، ۱۶۲ کیلوگرم شمش طلا در مجتمع طلای موته تولید شده است.

مدیر مجتمع طلای موته تاکید کرد: این در حالی است که برنامه تولید شش ماهه، ۱۴۰ کیلوگرم بوده است.همچنین پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال، ۳۰۰ کیلوگرم شمش طلا در این مجتمع تولید شود.

تولید شمش طلا، همتراز استانداردهای جهانی

طبق اعلام سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران، وی با بیان اینکه تولید شمش طلا در این مجتمع، همتراز استانداردهای جهانی است، تصریح کرد: این مجتمع با اقدامات انجام شده در زمینه استانداردسازی شمش طلا، توانسته است شمش تولیدی خود را از نظر کیفی و عیار به سطح جهانی برساند. سیستم‌های ذوب و ریخته‌گری این کارخانه برای تولید شمش‌های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی ارتقا یافته و با استفاده از کوره‌ ‌ای مخصوص القایی، ذوب صورت می‌گیرد.

مدیر مجتمع طلای موته ادامه داد: همچنین در جهت استانداردسازی تولید شمش، مجتمع مذکور به آزمایشگاهی با استاندارد ۱۷۰۲۵ مجهز شده که در سطح کشور منحصر به فرد است.

توقف قیمت طلا روی ۲۰۰۰ دلار

طالاری در رابطه آینده قیمت طلا گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، قیمت جهانی طلا روی پایه 2000 دلار بر هر اونس بسته خواهد شد و از این میزان، فراتر نخواهد رفت. ضمن اینکه در صورت مهار ویروس کووید ۱۹ کاهش قیمت طلا نیز محتمل است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد