اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

محله های ارزان استانبول

کشور ترکیه یکی از کشورهای بزرگ همسایه ایران است که شما میتوانید با حضور در تور استانبول به گشت و گذار در آنجا بپردازید. بسیاری از ایرانیها نهتنها برای سفر بلکه برای زندگی و خرید و فروش ملک به این شهر میروند. شما میتوانید با مطالعه این مطلب با محلههای ارزان قیمت این شهر آشنا شوید.

کشور ترکیه یکی از کشورهای بزرگ همسایه ایران است که شما می‌توانید با حضور در تور استانبول به گشت‌ و گذار در آن‌جا بپردازید. بسیاری از ایرانی‌ها نه‌تنها برای سفر بلکه برای زندگی و خرید و فروش ملک به این شهر می‌روند. شما می‌توانید با مطالعه این مطلب با محله‌های ارزان قیمت این شهر آشنا شوید.

محله ‌های شهر استانبول

شهر استانبول یکی از بزرگترین شهرهای جهان است. طبیعتا این شهر باید به منطقه و محله‌های متعددی تقسیم شود. محله‌های استانبول به 39 قسمت تقسیم شده که شما می‌توانید با بررسی سایت‌های گردشگری ایران مثل علی بابا در تور ترکیه استانبول شرکت و هر کدام از آن‌ها را جداگانه بررسی کنید. استانبول یکی از برترین شهرهای ترکیه است که با حضور و خرید محله‌های ارزان قیمت آن می‌توانید یک خانه هم در این شهر داشته باشید.

بیلیکدیزو و اسن یورت

دو محله بیلیکدیزو و اسن یورت جزو محله‌های ارزان قیمت ترکیه است که بسیاری از مهاجران برای خرید خانه در این دو قسمت اقدام می‌کنند. این دو محله در قسمت اروپایی جزیره قرار دارند و هر دو در راستای اتوبانe5 ساخته شده اند. این دو محله کنار دریا هستند و شغل اغلب ساکنان آن ماهیگیری است. با این شرایط باید صبح به صبح منتظر رفت و آمد مردم شهر به دریا و ساحل باشید که البته مردم آن‌جا اعتقاد زیادی به این مسئله دارند. این محله یکی از قسمت‌های خوش آب و هوای استانبول است که به دلیل وزش نسیم خنک از روی دریا همیشه بادهای سردی در آن وزیده می‌شود. وزش باد باعث می‌شود که تابستان‌های خنک و زمستان‌های بسیار سردی را در این قسمت شهر تجربه کنید که بسیار لذت بخش است. این منطقه امکانات رفاهی فراوانی دارد که شما می‌توانید با خرید خانه در این منطقه از تمام آن‌ها استفاده کنید. برای بررسی و مشاهده از نزدیک این محله پیشنهاد ما خرید تور استانبول است یا اینکه همین الآن با خرید راهی این شهر شوید.

محله آرناووات کوی

یکی از محله‌های تازه ساخت این کشور که بسیاری از مهاجران ایرانی برای سکونت به آن مراجعه می‌کنند محله است. این محله یکی از منطقه‌های تازه تاسیس ترکیه است که امکانات رفاهی مناسبی برای مهاجران دارد. آرناووات کویدر فاصله 35 کیلومتری مجیدیه کوی و 30 کیلومتری امینونو قرار گرقته است. منطقه آرناووات کوی استانبول یکی از طولانی‌ترین خطوط ساحلی دریای سیاه را دارد.

از جمله امکانات این محله می‌توان به مدرسه‌های اینترنشنال برای ایرانی‌ها، فروشگاه‌ها و انواع صنوف و مغازه اشاره کرد. شما می‌توانید در این محله به فرودگاه اصلی استانبول دسترسی داشته باشید. این قسمت از ترکیه کنار دریای سیاه ساخته شده که متاسفانه ساحل مناسبی برای تفریح ندارد. وجود معادن شن و ماسه در این منطقه باعث می‌شود مناظر خوبی را در سواحل مشاهده نکنید.

محله بیلیک دوزو

منطقه بیلیک دوزو غرب استانبول قرار دارد و کنار محله‌های، آوجیلار و بویوک چکمجه واقع شده. بیلیک دوزو ده محله دارد و امروز مورد توجه تمام اتباع خارجی و ایرانیان ساکن استانبول است. در این منطقه قیمت خانه بسیار ارزان و کم قیمت است و به شرطی که شما احتیاجی به مناطق شرقی ترکیه نداشته باشید، بهترین منطقه برای سکونت شما و خانوادتان است.

باشاک شهیر

منطقه باشاک شهیردر قسمت شمالی استانبول بعد از محله آرناووت کوی و باغجیلار قرار دارد. تا چند سال گذشته این منطقه یکی از ضعیف‌ترین مناطق ترکیه بود تا این‌که با ساخت و سازهای صورت گرفته و برج سازی‌های زیاد در این منطقه خانه های آپارتمانی و برج‌های مسکونی شکل گرفتند. وضعیتی که این منطقه داشته و کمبود امکاناتی که در گذشته این منطقه را در برگرفته باعث شده تا مردم رغبتی برای خرید خانه در اینجا نداشته باشند. پس این یک موقعیت خوب برای کسانیست که قصد خرید خانه در ترکیه را دارند. شما می‌توانید با بلیط هواپیما استانبول به آن منطقه سفر کنید و به صورت کامل منطقه را بررسی کنید.

قاسم پاشا

قاسم پاشا، محله‌ای واقع شده در دره تارلاباشی و نشانجا، غرب منطقه کورتولوش و تقریبا در سر راه تقسیم و آکسارای است. از گذشته این منطقه مورد توجه غریبه‌هایی بوده که قدرت خرید بالایی نداشتند و نمی‌توانستند خانه‌های لوکس استانبول را به تملک خود در بیاورند. این محله در عین قدیمی بودن و نزدیکی به مرکز شهر هنوز از وجهه مطلوبی برخوردار نیست. پیشنهاد ما به شما اینست که در صورتی که قصد خرید خانه در این منطقه را دارید حتما از قبل سری به آن‌جا بزنید.

عمرانیه

منطقه عمرانیه در قسمت آسیایی استانبول در کنار منطقه اسکودار و چاملیجا ساخته شده. برخی قسمت‌های این منطقه با توجه به اینکه به منطقه کادی کوی نزدیک هستند از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار نیستند، اما درکل می‌توان به منطقه نمره خوبی داد. مطمئنا با در نظر گرفتن شرایط محیطی منطقه می‌توانید ملک و آپارتمانی با قیمت مناسب و ارزان پیدا کنید تا به‌راحتی نقل مکان کنید.

با همه این توضیحات شما باید نسیت به شرایط خانه، املاک و امکانات آن‌ها آگاهی کاملی داشته باشید و سپس برای خرید اقدام کنید. تور ترکیه استانبول راهیست که مثل توضیحات قبل به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با شرکت در آن‌ها بتوانید با آگاهی کامل نسبت به خرید خانه‌های آن‌جا اقدام کنید. یکی از سایت‌هایی که ارائه دهنده این تورهای بین المللی هستند سایت علی بابا است که با آگاهی بسیار بالا این کار را انجام می‌دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد