اونس طلا2212.39
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مجموع بیماران به ۴۶۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید/۳۰ استان در وضعیت قرمز و هشدار

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۸۷ نفر از هموطنان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

به گزارش سایت طلا، دکتر سیما سادات لاری در بیان آخرین آمارهای کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۴۳ نفر از آنها بستری شدندو مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۶۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۶ هزار و ۵۶۷ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۸۵ هزار و ۲۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و متاسفانه ۴۱۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وس در ادامه تاکید کرد: تا کنون چهار میلیون و ۶۷ هزار و ۸۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، تصریح کرد:استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی درباره استان های با وضعیت هشدار، گفت: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد