اونس طلا2394.45
مظنه15,897,000
18 گرم3,669,800
ارزش سکه35,815,941
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,050,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

تامین اجتماعی مقرری بیکاری خرداد تا مرداد را پرداخت می‌کند

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: سازمان تامین اجتماعی، بیمه بیکاری معوق سه ماهه (خرداد تا مرداد) متقاضیان که تا کنون واریز نشده را پرداخت می‌کند.

به گزارش سایت طلا، «حاتم شاکرمی» درباره تاخیر در پرداخت بیمه بیکاری مشمولین در سه ماهه خرداد لغایت مرداد، توضیح داد: سازمان تامین اجتماعی پرداخت این مبالغ را دنبال کرده و در این زمینه بخشی از مقرری مشمولین توسط سازمان پرداخت شد و پرداخت سایر متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی در نشست بررسی فنی سامانه جامع روابط کار، افزود: هدف از ایجاد سامانه جامع روابط کار ارائه خدمات الکترونیکی با سرعت، شفافیت و سلامت بیشتر در راستای سیاست‌های وزارت تعاون در اجرای دولت الکترونیک است.

معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: تداوم این خدمات را بدون بازگشت به روش‌های سنتی، با اصلاح نواقص احتمالی و بهبود مستمر آن‌ ادامه می‌دهیم.

وی افزود: با همراهی همکاران ستادی و اجرایی برای ارتقای این خدمت، زیرساخت‌های این سامانه نیز ترمیم‌خواهد شد.

شاکرمی یادآورشد: با مشارکت مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون، این سامانه نوپا که به طور طبیعی همراه با اشکالات جزئی است، تقویت خواهد شد.

وی افزود: در توسعه مراکز ثبت نام و احراز هویت کارگران و کارفرمایان در تلاش هستیم به غیر از پیشخوان و با همکاری بانک رفاه از ظرفیت شعبات این بانک در سراسر کشور استفاده کنیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون بر ضرورت اطلاع رسانی درباره سامانه جامع روابط کار تاکید کرد و افزود: همه مدیران اجرایی باید فرایند این سامانه را برای جامعه هدف تشریح کنند.

به گزارش ایرنا، سامانه جامع روابط کاربا هدف ثبت الکترونیکی قراردادهای کار و تنظیم روابط کارگر و کارفرما در مرداد ۱۳۹۶ تصویب شد و از ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرد.

این سامانه جامع بوده و دارای سطوح کاربردی مختلف در حیطه درون سازمانی و ارباب رجوع است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد