اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پایبندی به بازه¬ی زمانی تعیین شده در قالیشویی توحید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فرش¬های خود را به قالیشویی¬ای داده باشید اما در بازه¬ی زمانی که متعهد شده بودند به شما تحویل نداده و شما را دچار مشکل کرده¬ باشند. می¬خواهیم شما را با یک قالیشویی آشنا کنیم که از مشتریان در زمان مقرر شده، فرش و قالی را تحویل می¬گیرد و آن‌ها را در بازه¬ی زمانی معین و با کیفیت مورد تائید و قابل قبول به مشتریان خود تحویل می¬دهد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فرش­های خود را به قالیشویی­ای داده باشید اما در بازه­ی زمانی که متعهد شده بودند به شما تحویل نداده و شما را دچار مشکل کرده­ باشند. می­خواهیم شما را با یک قالیشویی آشنا کنیم که از مشتریان در زمان مقرر شده، فرش و قالی را تحویل می­گیرد و آن‌ها را در بازه­ی زمانی معین و با کیفیت مورد تائید و قابل قبول به مشتریان خود تحویل می­دهد. نام این قالیشویی، قالیشویی توحید است و در سطح شهر تهران دارای 3 شعبه می­باشد. قبل از هر چیز بیائید با خدمات این قالیشویی بیشتر آشنا شویم.

معرفی قالیشویی توحید

کارخانه­ی قالیشویی توحید در سال 1367 شروع به­کارکرده است. این قالیشویی در طی بیش از 30 سال از تاسیس خود خدمات قالیشویی درخشانی برای مشتریان در سراسر تهران، کرج، لواسانات ارائه نموده است.

خدمات قالیشویی توحید شامل قالیشویی، موکت شوئی و مبل شوئی است و تمامی خدمات از ضمانت­نامه و گارانتی برخوردار هستند.

این کارخانه مجهز به دستگاه­ها و فناوری­های پیشرفته و به­روز قالیشویی دنیا است و تمامی مراحل شستشو و خشک­کردن و نهایی­سازی در آن به­صورت مکانیزه انجام می­گیرد.

قالیشویی توحید عضو رسمی اتحادیه قالیشویان بوده و در طی سالهای 96، 97 و98 از طرف این اتحادیه به عنوان واحد نمونه­ی سال انتخاب شده است.

کارخانه­ی قالیشویی توحید در شهر ری، جاده­ی ورامین واقع شده و دارای 3 شعبه در قالیشویی شمال تهران در محله ­های قالیشویی کامرانیه، الهیه و فرمانیه است.

خدمات قابل ارائه در قالیشویی توحید

خدماتی که در قالیشویی توحید ارائه می­شود در زیر معرفی شده است. هریک از شما شهروندان عزیز در صورت نیاز به آن ها، می­توانید با تماس مستقیم و همچنین به صورت سفارش آنلاین، درخواست خود را ثبت نمایید. در ادامه به طور خلاصه با مراحل کار آشنا می­شویم:

شستشوی مبلمان و مبل

مراحل مبل شویی با استفاده از دستگاه­های مکانیزه­ی خشکشویی مبل و بدون نیاز به جابجایی مبلمان و یا سایر وسایل منزل، تمیزی مبل را به مبلمان شما برمی­گرداند. مواد شوینده برای شستشوی مبل، شامپوی فرش است که بهترین گزینه برای تمیز کردن مبلمان می­باشد. در قالیشویی توحید با استفاده از بهترین جنس و برند شامپوی فرش، به بهترین نحو مبلمان شستشو داده شده و به مشتریان عزیز تحویل می­گردد.

به دلیل این­که مبل­ها به روش خشکشویی تمیز می­شوند، مشتری می­تواند پس از گذشت یک الی دو ساعت بدون هیچ مشکلی از مبلمان خود استفاده نماید ولی توصیه می­شود تا چند ساعت پس از شستشو از نشستن بر روی مبل خودداری گردد؛ زیرا می­تواند به راحتی میکروب­ها و کثیفی­ها را در ساعات اولیه بعد از شستشو جذب نماید و مبل در مدت زمان کوتاه­تری کثیف شده و نیاز به شستشوی مجدد داشته باشد.

شستشوی فرش و قالی

در قالیشویی فرش، با توجه به نوع و قدمت فرش از هر دو روش پیشرفته و سنتی استفاده می­شود. فرش­ها شستشو، آماده­سازی و لول شده و بدون هیچ­گونه تاخوردگی به مشتری تحویل می­شوند.

برخی از خدمات عمده در فرایند قالیشویی عبارتند از: شستشوی فرش با استفاده از آب و مواد شوینده­ی مخصوص، لکه­گیری و غبارگیری، رفوی فرش، خشک کردن. لازم به ذکر است که پس از شستشوی فرش، بازرسان و متخصصین مرتبط، فرش را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که نیاز به لکه­گیری و یا رفو داشته باشد، در این مرحله متخصصین امر وارد عمل شده و مشکلات فرش را برطرف می­نمایند. قالیشویی فرش­ها به دو نوع فرش­های ماشینی و دستباف تقسیم می­شوند و نوع شستشوی فرش و مواد شوینده متناسب با نوع فرش انتخاب می­شود.

موکت شویی

ارائه­ی خدمات موکت شویی با استفاده از دستگاه موکت شویی و در منزل صورت می­گیرد و بنابراین دیگر لازم نیست موکت­ها از مکان خود جداسازی شده و به محل کارخانه حمل، شستشو و مجدا بازگردانده شوند. به منظور آسایش شهروندان تهرانی، به صورت سریع، نیروی تمیز کار به منازل شهروندان در همه­ی مناطق تهران اعزام شده و با استفاده از دستگاههای موکت شویی، موکت­های تمیز و شسته شده و خشک شده و با حفظ کیفیت قبلی به آنان تحویل داده می­شوند. با شستشوی موکت­ها در محل، موکت از آسیب­های آلودگی و کندن و چسب مجدد در محل نجات­یافته و تا حد زیادی بر عمر مفید موکت نیز افزوده می­شود.

ارائه خدمات کارخانه­ ای قالیشویی توحید با ویژگی­های زیر همراه است:

دریافت هزینه بر طبق نرخ اتحادیه و منصفانه
استفاده از متخصصین پرسابقه در زمینه­ی شستشوی انواع فرش ابریشمی، دستبافت و ماشینی
ارائه خدمات تخصصی همچون لکه گیری، ترمیم ریشه، رفع بیدزدگی علاوه بر شستشوی قالی، مبلمان و موکت
استفاده از مواد شستشو دهنده­ی با کیفیت و مجاز
رعایت بهداشت از صفر تا صد مراحل شستشوی قالی، موکت و مبلمان
ارائه­ی رسید و فاکتور شفاف به مشتری
تضمین خدمات شستشوی مجدد فرش، موکت و مبلمان به صورت رایگان در صورت ناراضی بودن مشتری
و از همه مهم­تر: تحویل به موقع فرش به مشتری بر اساس زمان تعیین شده در رسید

متاسفانه عدم تحویل به­موقع فرشِ شستشه شده توسط قالیشویی­ها و بدقولی آنان در این زمینه، امروزه به معظل بزرگی تبدیل شده که هیچ­کس پاسخگو نیست و مشتری چاره­ای ندارد جز اینکه هر روز به انتظار بازگرداندن فرش و قالی خود بماند و از تماس و پیگیری و گِله­گذاری راه به جایی نمی­برد. آنچه قالیشویی توحید را از سایر هم صنفی­های خود مجزا و ممتاز می­کند، پایبندی اخلاقی و قانونی این قالیشویی به تحویل به­موقع فرش پس از شستشو در بازه­ی زمانی تعیین شده و براساس رسید صادره است.

قالیشویی توحید با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان، فعالیت خود را شروع کرده و با مدرن­‌ترین و به­روز­ترین دستگاه­های قالیشویی همراه با پرسنل مجرب و کارآزموده آماده­ی خدمت­رسانی به مشتریان در تمامی نقاط شهر تهران می­باشد. قالیشویی توحید، یک قالیشویی حرفه­ای است و می­داند که "همواره حق با مشتری است". میزان حرفه­ای بودن این قالیشویی را می توان از پاسخگویی به سوالات و ابهامات مشتریان قبل از ثبت سفارش و نیز در تحویل به موقع و عدم تاخیر در تحویل سفارشات و نیز پشتیبانی و رسیدگی بعد از اتمام سفارشات به راحتی پی برد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد