اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا به بالاترین حد خود در شش ماه اخیر رسید

سایت طلا : قیمت طلا که روز پنج شنبه با افزایش 2 درصدی روبرو شده بود روز جمعه نیز به روند صعودی خود ادامه داد و به بالاترین حد در شش ماه اخیر رسید .


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز اعلام سیاستهای جدید انبساطی از سوی بانک مرکزی آمریکا مهمترین علت افزایش قیمت جهانی طلا اعلام شده است .

بر این اساس، قیمت سایر فلزات گرانبها نیز در بازارهای جهانی با افزایش روبرو شده است . بانک مرکزی آمریکا قصد دارد تا اواسط سال 2015 میلادی نرخ بهره بانکی را در حد پایینی نگه دارد و هر ماه 40 میلیارد دلار برای خریداری اوراق قرضه اختصاص دهد .

قیمت طلا طی هفته جاری با رشد 2.1 درصدی روبرو شده است این برای چهارمین هفته متوالی است که قیمت طلا با افزایش مواجه می شود .

برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که در میان مدت قیمت جهانی طلا تحت تاثیر سیاستهای انبساطی بانک مرکزی آمریکا به بیش از 1800 تا 1900 دلار خواهد رسید .

قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز به بیش از 1774.96 دلار رسید . قیمت هر اونس طلا در بازار آمریکا نیز به بیش از 1777.5 دلار رسید که این بالاترین رکورد در شش ماه اخیر به شمار می رود . قیمت هر اونس نقره نیز به بیش از 34.92 دلار رسید که این رقم نیز بالاترین رکورد در شش ماه اخیر به شمار می رود . قیمت هر اونس پلاتین نیز با 2 درصد رشد به بیش از 1712.24 دلار رسیده است ./م

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد