اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد اقتصادی بیست کشور بزرگ جهان کاهش یافت

سایت طلا : سازمان توسعه و همکاری اقتصادی در تازه ترین گزارش خود از کاهش 0.6 درصدی رشد اقتصادی کشورهای عضو جی بیست در سه ماه دوم امسال خبر داد .


به گزارش سایت طلا به نقل از فرانس پرس، سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام کرد رشد اقتصادی بیست قدرت برتر اقتصادی جهان در سه ماه دوم امسال به کمتر از 0.6 درصد رسیده است این رقم در سه ماه نخست امسال نیز به 0.7 درصد رسیده بود .

بر این اساس ، رشد اقتصادی چین در سه ماه دوم امسال با افزایش روبرو شده ولی منطقه یورو ، ژاپن و کره جنوبی در این مدت با کاهش شدید رشد اقتصادی روبرو شده اند . ایتالیا و انگلیس نیز در این مدت با کاهش تولیدات ناخالص داخلی روبرو شده اند .

بر اساس این گزارش ، پیش بینی می شود رشد اقتصادی کشورهای عضو جی بیست در سه ماه سوم امسال نیز با کاهش روبرو شود . رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال با افزایش کمی روبرو خواهد شد ولی رشد اقتصادی منطقه یورو کاهش خواهد یافت .

رشد اقتصادی چین از 1.6 درصد به 1.8 درصد افزایش یافته و این رقم در برزیل نیز از 0.1 درصد به 0.4 درصد افزایش داشته است .

ترکیه نیز از افت 0.1 درصدی رشد اقتصادی با رشد مثبت 1.8 درصدی روبرو شده است . در مقابل رشد اقتصادی ژاپن از 1.3 درصد به کمتر از 0.2 درصد رسیده و رشد اقتصادی کره جنوبی نیز از 0.9 درصد به 0.3 درصد رسیده است . رشد اقتصادی آمریکا نیز از 0.5 درصد به کمتر از 0.4 درصد رسیده است .

رشد اقتصادی انگلیس نیز در سه ماه دوم امسال بیش از 0.5 درصد کاهش داشته است .

رشد اقتصادی فرانسه نیز در این مدت به صفر رسیده و این رقم برای آلمان بزرگترین اقتصاد منطقه یورو به 0.3 درصد رسیده است . رشد اقتصادی 27 کشور اروپایی نیز با افت 0.1 درصدی روبرو شده است . رشد اقتصادی 17 کشور عضو یورو نیز با افت 0.2 درصدی روبرو شده است . /م

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد