اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین زمان برای ازبین بردن شوره سر همین الان و فصل لیمو است

شوره سر بیماری است که باعث پوسته پوسته شدن، پوست سر شما می شود. اگرچه یک بیماری جدی نیست اما درمان آن دشوار است. برای درمان شوره سر معمولا شامپوهای گرانقیمتی توصیه می شود اما شما کافی است که با اندکی آبلیمو شوره سر خود را درمان کنید.

بهترین زمان برای ازبین بردن شوره سر همین الان و فصل لیمو است


شوره سر بیماری است که باعث پوسته پوسته شدن، پوست سر شما می شود. اگرچه یک بیماری جدی نیست اما درمان آن دشوار است. برای درمان شوره سر معمولا شامپوهای گران قیمتی توصیه می شود اما شما کافی است که با اندکی آبلیمو شوره سر خود را درمان کنید.

مانند بسیاری از مرکبات لیمو نیز سرشار از آنتی اکسیدان ویتامین های ضروری و اسید سیتریک( نوعی ویتامین C ) است. این ترکیب از ویتامین ها به تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت مو شهرت دارند.

ویتامین C، اسید سیتریک فلانوئید و آهن همه مواد مغذی ای هستندبرای سلامت مو و پوست و تعادل PH پوست سر کمک کننده هستند تا شوره سر را ازبین ببرند، فولیکول های مو را تقویت کنند و روغن های اضافه پوست سر را که منجر به تجمع چربی و پوسته پوسته شدن پوست سر می شوند ازبین ببرند.

ویتامین C و ویتامینB موجود در لیم می توانند به کلاژن سازی برای ترمیم سلول های آسیب دیده ی پوست کمک کنند و کمبود ویتامینB نیز می تواند یکی از علل اصلی شوره سر باشد.

برای استفاده از لیمو برای درمان شوره سر ابتدا چند دقیقه موهای خود را با آبلیمو ماساژ دهید و سپس با آب ولرم آبکشی کنید و با شامپو بشویید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد