اونس طلا2213.81
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

طرح دو فوریتی اصلاح ساختار قدرت بانک مرکزی؛ هفته آینده در مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جمعی از نمایندگان مجلس طرح دو فوریتی "اصلاح ساختار قدرت در بانک مرکزی" را تهیه کرده اند که هفته آینده به هیات رییسه مجلس ارائه می شود.


ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه غیر علنی روز سه شنبه مجلس با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره بررسی وضعیت بازار بورس و ارز، نمایندگان مجلس پیشنهادی مبنی بر اصلاح ساختار قدرت در بانک مرکزی را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: برای سر و سامان دادن به وضعیت بازار بورس و ارز به وزیر امور اقتصادی پیشنهاد دادیم اصلاحات اساسی در ساختار قدرت در بانک مرکزی انجام و رییس شورای پول و اعتبار نیز تغییر کند.

نماینده مردم لاهیجان تاکید کرد: باید مقامی در راس ریاست شورای پول و اعتبار قرار گیرد تا بتواند در چنین شرایطی پاسخگو باشد.

نمایندگان مجلس روز سه شنبه با حضور سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور بررسی وضعیت بازار بورس و ارز جلسه غیرعلنی تشکیل دادند.

به گفته ندیمی، در این جلسه غیرعلنی، نمایندگان مجلس در حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی از بی ثباتی در بازار بورس و ارز انتقاد کردند.

نمایندگان لاهیجان اضافه کرد: هدف از برگزاری این نشست این بود که نمایندگان مجلس و دولت برای ارائه راهکارهایی درباره وضعیت بازار بورس و ارز هم اندیشی داشته باشند.

به گفته سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، در جلسه غیرعلنی امروز، مسوولانی از وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند.

ندیمی افزود: نمایندگان مجلس در این جلسه از دولت خواستند هر چه سریعتر راه حلی برای وضعیت نابسامان بازار بورس و ارز اتخاذ کند.

به گفته وی، نشست هم اندیشی بعدی نمایندگان مجلس با برخی وزرای دولت برای بررسی وضعیت بازار بورس و ارز متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد