اونس طلا2212.99
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سومین فهرست صادرکنندگان متخلف به قوه قضاییه ارسال شد

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای از ارسال سومین فهرست صادرکنندگان متخلف که ارز حاصل از صادرات خود را برنگردانده‌اند به قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از ایرنا،این بانک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سومین فهرست مشخصات صادرکنندگانی که صادرات آنها بیش از یک میلیون یورو بوده و بخش عمده تکلیف خود در خصوص بازگشت ارز حاصل از صادرات را در مهلت مقرر قانونی و به روش‌های اعلامی بانک مرکزی به چرخه اقتصاد برنگردانده اند، به قوه قضاییه ارسال شد.

طبق این فهرست، اسامی یک هزار و ۳۳ صادر کننده که مانده تعهد آنها در مجموع به مبلغ ۴.۹ میلیارد یورو (چهار میلیارد و ۹۰۰ مییون یورو) است، به قوه قضاییه ارسال شده تا طبق مقررات قانونی و از جمله مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی با متخلفان برخورد لازم انجام شود.
براساس این گزارش این سومین فهرست ارسالی از سوی بانک مرکزی به قوه قضاییه است و مجموع مبلغ دو فهرست قبلی، بالغ بر ۶.۸ میلیارد یورو (۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو) بوده است.

بانک مرکزی در راستای سیاست‌های ارزی کشور و مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی و همچنین مصوبات کمیته ماده ۲ مصوب شورای مذکور، اقدامات لازم برای مدیریت و تنظیم بازار ارز بر اساس منابع ارزی حاصل از صادرات غیرنفتی کشور را انجام داده است.

براین اساس این بانک با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به آن دسته از صادر کنندگانی که علیرغم اطلاع رسانی‌های مکرر نسبت به برگشت ارز خود اقدام نکرده اند، هشدار داد که صادرکنندگان متخلف نیز به قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد