اونس طلا2211.39
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بهترین برند ایرانی باتری خودرو

اغلب افراد باتری ماشین خود را به حال خود رها می کنند و دقیقا روزی به تعویض آن اقدام می کنند که باتری ماشین کاملا از کار افتاده باشد. اما این کار، مضرات زیادی را با خود به دنبال دارد و باید سعی کنید که باتری ماشین خود را در بهترین زمان پیش از تخریب کامل آن تعویض کنید. به طور معمول، در طول عمر یک وسیله نقلیه باید دو بار باتری آن عوض شود. بیش از هر چیزی، جنس و کیفیت خود باتری در طول عمر و کارآیی آن تاثیرگذار است. از همین جهت، پس از آشنایی با ویژگی های یک باتری ماشین خوب، به بررسی بهترین برند ایرانی باتری خودرو می پردازیم.

اغلب افراد باتری ماشین خود را به حال خود رها می کنند و دقیقا روزی به تعویض آن اقدام می کنند که باتری ماشین کاملا از کار افتاده باشد. اما این کار، مضرات زیادی را با خود به دنبال دارد و باید سعی کنید که باتری ماشین خود را در بهترین زمان پیش از تخریب کامل آن تعویض کنید. به طور معمول، در طول عمر یک وسیله نقلیه باید دو بار باتری آن عوض شود. بیش از هر چیزی، جنس و کیفیت خود باتری در طول عمر و کارآیی آن تاثیرگذار است. از همین جهت، پس از آشنایی با ویژگی های یک باتری ماشین خوب، به بررسی بهترین برند ایرانی باتری خودرو می پردازیم.

ویژگی های یک باتری خودروی خوب

باتری های خودرو، بسته به عوامل متعددی می توانند بین سه تا پنج سال دوام بیاورند. یکی از عوامل موثر بر طول عمر باتری ماشین، دمایی است که در آن نگهداری می شود. باتری ها اغلب در آب و هوایی سردتر، دوام کمتری دارند و یک باتری خوب در دمای زیاد، طول عمر بیشتری خواهد داشت. علاوه بر دما، یکی از مهم ترین مواردی که تاثیر زیادی دارد، برند باتری است که تعیین کننده جنس و کیفیت آن باتری ماشین می باشد. از آنجایی که باتری خودروها اغلب قیمتی بالا دارند، به شما توصیه می شود که در انتخاب باتری مناسب خودروی خود دقت زیادی داشته باشید.

باتری متناسب

باتری خوب به طور کلی، از یک برند مطرح است و مهم تر از هر چیزی، مناسب ماشین شما است. شما باید مطمئن شوید که باتری خودرویتان به خوبی با ماشین شما سازگار است و پاسخگوی نیازهای شماست. حتی ممکن است با خرید مدل باتری سابق خود باز هم به نتیجه دلخواه نرسید. پیش از هر چیزی اطمینان حاصل کنید که اندازه و محل ترمینال ها کاملا مناسب خودروی شما هستند.

تازگی باتری

یکی از مهم ترین ویژگی های یک باتری خوب، تازه بودن آن است. منظور از تازگی یک باتری این است که بین تاریخ تولید و تاریخ شروع استفاده از آن، فاصله زمانی زیادی نباشد. چرا که باتری ها به مرور زمان، حتی اگر استفاده نشوند باز هم ممکن است کمی از قدرت خود را از دست بدهند. یک باتری خوب، پیش از گذشت 6 ماه از تاریخ تولیدش به دست مشتری می رسد.

گارانتی و ضمانت

داشتن گارانتی برای یک باتری تقریبا ضروری است. از بین باتری ها، سراغ یک باتری بروید که طولانی ترین زمان گارانتی را داشته باشد و دارای تعویض رایگان در صورت بروز اختلال باشد. البته توجه داشته باشید که علائمی مانند نصب نامناسب و سطح پایین آب، ضمانت نامه باتری از هر برندی را باطل می کند.

برند ایرانی باتری خودرو

ایران یکی از کشورهایی است که همیشه سعی داشته تا به تولید ملی برسد. امروزه بسیاری از وسایل توسط متخصصان ایرانی و با استفاده از وسایل ایرانی تولید می شوند که برخی از آنها حتی در حال رقابت با نسخه های خارجی خود هستند. باتری خودرو نیز یکی از کالاهایی است که توسط ایرانیان ساخته شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. در حال حاض، شرکت هایی وجود دارند که حتی بدون وابستگی به کشورهای خارجی در حال تولیدباتری خودروی تماما ایرانی هستند. در ادامه، برخی از این شرکت ها را به شما معرفی می کنیم.

شرکت صبا باتری

صبا باتری یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید و فروش باتری ایرانی است که نمایندگی های بسیاری در نقاط مختلف دارد. این شرکت در واقع شرکت توسعه منابع انرژی توان یا به عبارتی، شرکت باتری سازی نیرو است که در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می شناسند و ده ها سال قدمت دارد. شرکت صبا باتری، برندهای مختلفی را تولید می کند که از جمله آنها می توان به برندهای آرمو، نیو آرمو ، سهند و واریان اشاره کرد. این شرکت، یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده باتری ایرانی است که محصولات آن شامل گارانتی هستند. محصولات شرکت صبا باتری، از لحاظ قیمت، مطلوب هستند و تنوع بسیار زیادی دارند.

شرکت برنا باتری

شرکت برنا باتری نیز یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های تولید باتری ایرانی است که در سال 1369 تاسیس شده و از سال 1373 به بهره برداری رسید. این شرکت با گذر زمان و افزایش تقاضا، پیشرفت بسیاری پیدا کرد و به دنبال این پیشرفت، محصولاتی متنوع تر و با کیفیت تر را به بازار ارائه کرد. شرکت برنا باتری به تنهایی منجر به اشتغال زایی برای 10000 شهروند ایرانی شد که همین امر آن را تبدیل به یکی از مفیدترین شرکت ها کرده. برخی از صنایع کشور، برنا باتری را به عنوان اصلی ترین مرجع تامین باتری خودرو می دانند که این به تنهایی منجر به افزایش اعتبار بیشتری به این شرکت است. شرکت برنا باتری، همیشه به دنبال جلب رضایت مشتری بوده و همین امر موجب شده تا از نیروهای متخصص و کارآمد، مدیریتی قوی و منظم و تجهیزات پیشرفته و مدرن، مورد استفاده این شرکت قرار بگیرد. از برندهای شرکت برنا باتری، می توان به برنا، سحر، اترک، صدف و تورنادو و ... اشاره کرد که اصلی ترین آنها برند سحر است که در ۴ سری تولید و توسط شرکت سحرباتری به بازار عرضه می شود.

شرکت درنا باتری ارس

شرکت درنا باتری یکی از برندهای مرغوب در تولید باتری خودرو است که باتری نوبل در واقع برند تجاری محصول مشترک ارس باتری و اگیت می باشد. این شرکت، باتری هایی مطابق با معیارهای رایج بین المللی و اصول استاندارد برای خودروهای سبک و سنگین تولید می کند. شرکت درنا باتری در سال 1393 در فاز دوم منطقه تجاری ارس تاسیس گشته و با وجود تازه تاسیس بودن آن، موفقیت های زیادی کسب کرده. این شرکت با استفاده از تجهیزات مدرن، افراد متخصص و نیروهای کارآمد سعی دارد تا باتری هایی با بهترین کیفیت را به بازار عرضه کند و مشتریان خود را در داخل و حتی خارج از ایران، راضی نگه دارد. در حال حاضر باتری هایی با برندهای ارس، دورنا و پوشیتا در این شرکت تولید می شوند.

شرکت سپاهان باتری

یکی دیگر از شرکت های مطرح تولید باتری ایرانی، شرکت سپاهان است که برای نخستین بار در شهر اصفهان و در سال 1378 تاسیس گشت. این شرکت در طی سالها، توانسته با تلاش کلیه کارکنانش، ظرفیت تولیدی خود را به 5 میلیون دستگاه باتری در سال برساند و بیش از 2000 فرصت شغلی در منطقه را برای شهروندان فراهم کند. شرکت سپاهان باتری با داشتن کادری مجرب متشکل از کارشناسان و متخصصان، مواد اولیه مرغوب را تبدیل به محصولات نهایی با کیفیت کند. از جمله برندهای این شرکت می توان به برندهای اوربیتال، سوزوکی و اتمیک اشاره کرد. شرکت سپاهان با بیش از 20 سال سابقه، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و حتی صادرکنندگان باتری خودرو است که گواهینامه و افتخارات بسیاری را کسب کرده است.

نتیجه گیری

با توجه به نقش و اهمیت باتری، لازم است که شما بهترین باتری را برای خودروی خود انتخاب کنید. با برگزیدن یک باتری خوب و نگهداری صحیح از آن، می توانید بهترین کارآیی را از باتری خودروی خود دریافت کنید. برای داشتن یک باتری مناسب، خوب است که نگاهی به برندهای ایرانی باتری خودرو بیاندازید تا با توجه به نیاز خود، بهترین برند ایرانی باتری خودرو را متناسب با اتومبیل خود بیابید.

منبع: وبسایت سحر باتری

https://www.saharbattery.com/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد