اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این خوراکی ها مانند یک قرص خواب شما را در هنگام خوابیدن بیهوش می کنند

خواب مرحله استراحت مغز و بدن است و مرحله ای مهم در شبانه روز شما است اما برای بسیاری از شما پیش آمده است که پس از اینکه خواب خوبی را در شب تجربه نکرده باشید صبح با خواب آلودگی و سردرد بیدار شده باشید. شما برای داشتن یک خواب خوب به جز مصرف قرص های خواب آور چه کاری انجام می دهید؟

این خوراکی ها مانند یک قرص خواب شما را در هنگام خوابیدن بیهوش می کنند


خواب مرحله استراحت مغز و بدن است و مرحله ای مهم در شبانه روز شما است اما برای بسیاری از شما پیش آمده است که پس از اینکه خواب خوبی را در شب تجربه نکرده باشید صبح با خواب آلودگی و سردرد بیدار شده باشید. شما برای داشتن یک خواب خوب چه کاری انجام می دهید؟

مطالعات نشان می دهد که خواب ناکافی باعث می شود که روز بعد به دنبال غذاهای پرکالری باشیم. هم چنین می تواند چرخه خواب شما را برهم زده و منجر به ضعف عمومی شما شود.

یکی از نوشیدنی هایی که در هنگام خواب آلودگی بسیار توصیه می شود قهوه است اما این نوشیدنی می تواند فشار شما را بالا ببرد و حتی موجب بی خوابی شما در شب شود در نتیجه بهتر است برای درمان بی خوابی خود این خوراکی ها را امتحان کنید تا در هنگام شب خواب بهتری داشته باشید.

چای بابونه

یک لیوان شیر گرم

پروتئین های سنگین تریپتوفان ( مانند گوشت بوقلمون و تخم مرغ)

موز

منابع منیزیم( مانند غلات، دانه های خوراکی، شیر و سبزیجات تیره)

ملاتونین( مانند پسته، انگور، تخم مرغ، ماهی و گوجه فرنگی)

اما همانطور که گفته شد یکی از مقصر های آشکار کافئین است. و بعد از آن شکلات و بسیاری از چای ها و نوشیدنی ها و محصولات بی شمار "انرژی زا" نیز می توانند خواب را از شما گریزان کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد