اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خرید پایه جواهر بهترین راه برای تزیین جواهر مطابق سلیقه خود

وسایل تزیینی ظریف و بسیار پر زرق و برق به نام جواهر، از سال‌ها و قرن‌ها پیش به عنوان وسیله‌ای برای نشان دادن شکوه و جلال استفاده می‌شدند و امروزه نیز کاربرد آنها زیبایی دادن به ظاهر خانم‌ها و دختران است. این اکسسوری‌ها به دلیل زیبایی که دارند، دل تمام خانم‌ها و دختران در تمام دنیا را برده‌اند و کسی نیست که از این فلزات گرانبها و بسیار درخشان بیزار باشد

وسایل تزیینی ظریف و بسیار پر زرق و برق به نام جواهر، از سال‌ها و قرن‌ها پیش به عنوان وسیله‌ای برای نشان دادن شکوه و جلال استفاده می‌شدند و امروزه نیز کاربرد آنها زیبایی دادن به ظاهر خانم‌ها و دختران است. این اکسسوری‌ها به دلیل زیبایی که دارند، دل تمام خانم‌ها و دختران در تمام دنیا را برده‌اند و کسی نیست که از این فلزات گرانبها و بسیار درخشان بیزار باشد.

از زمانی که بشر برای اولین بار لباس پوشیدن و استفاده از ابزار برای تهیه لباس و پوشش را آغاز کرد، بیش از 100.000 سال پیش، جواهرات نیز ساخته شدند تا بتوانند درخشش و زرق و برق لباس را دو چندان کنند. یکی از قدیمی‌ترین جواهرات باستانی که مهر تاییدی بر این گفته است، حدود 100.000 سال است که از پوسته‌های ناساریوس ساخته شده است.

تصور می‌شود که اینها قدیمی‌ترین اشکال جواهرات هستند و در غاری در سواحل جنوب شرقی اسپانیا پیدا شدند. این نشان می‌دهد که طلا و جواهر برای مدتی بسیار طولانی و واقعا باورنکردنی بخشی از فرهنگ بشر در سراسر جهان بوده است.

جواهر در زمان‌های بسیار قدیم، تنها مربوط به قشر خاصی از مردم بوده است و به مرور زمان این فلزات درخشان در جعبه جواهرات تمام خانم‌ها جای خود را باز کردند و می‌توان گفت که دیگر جزئی از لوازم تزیینی به شمار می‌آیند که خرید آنها برای همه جذاب است.

بسیاری از جواهر دوستان دوست دارند تا در مورد تزیین جواهر با سنگ و نگین خودشان تصمیم بگیرند و دوست دارند تا با سلیقه خودشان جواهر تزیین شود، به همین خاطر یک پیشنهاد بسیار جذاب می‌تواند، خرید پایه جواهر باشد.

پایه جواهر چیست؟

اگر بخواهیم به صورت کلی درباره پایه جواهر توضیح دهیم می‌توانیم بگوییم که، پایه جواهر درست همان جواهر ساخته شده است اما با این فرق که سنگ و نگین روی آن سوار نشده است و مشتری مطابق سلیقه، خواست و از همه مهم‌تر با توجه به بودجه خود آن را انتخاب می‌کند.

خرید پایه جواهر نسبت به خرید جواهر ساخته شده به اندازه‌ای مزایا دارد که هر جواهر دوستی نمی‌تواند خرید و فکر کردن به آن را رد کند.

تصور کنید که پشت ویترین طلا و جواهر فروشی مدت‌ها جواهری را زیر نظر داشتید، اما از رنگ و ظاهر سنگ و نگین آن به هیچ عنوان راضی نبودید. پایه جواهر این امکان را به شما می‌‌د‌هد که سنگ و نگین را حتی مناسب ماه تولد خود انتخاب کنید و آن را طبق سلیقه خود شخصی سازی کنید.

حتی می‌توانید مطمئن باشید که این نوع خرید جواهر از خرید جواهر ساخته شده بسیار کم هزینه‌تر می‌شود و شما مبلغ کمتری نسبت به خرید جواهر ساخته شده پرداخت می‌کنید. حتی می‌توانید به جای برلیان از نگین اتم استفاده کنید و میزان هزینه آن را پایین‌تر بیاورید.

اما نکته جذاب دیگر در مورد خرید پایه جواهر، خرید آن به صورت آنلاین است.

دیورس طیف وسیعی از پایه جواهر را در وب‌سایت خود دارد که با مراجعه به صفحه پایه جواهر سایت https://www.diorse.ir/base-jewelry می‌توانید انواع پایه جواهر از قبیل پایه جواهر انگشتر، پایه جواهر دستبند، پایه جواهر حلقه ست و ... را مشاهده کنید و بهترین و آسان‌ترین خرید جواهر را تجربه کنید.

دیورس

وب سایت دیورس هر آنچه که برای خرید آنلاین سرویس طلا و جواهر نیاز دارید را دارد و آنها را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد. دیورس با نیم قرن سابقه کار در قلب بازار تهران، یکی از قدیمی‌های بازار طلا و جواهر است و در طراحی، ساخت و تولید طلا و جواهر روز فعالیت می‌کند.

دیورس با بهره گیری از بهترین تجهیزات روز دنیا و همچنین همکاری و مشورت گرفتن از بهترین متخصصین این حوزه، کالایی اصیل و در خورد مشتری به او ارائه می‌دهد. هدف اصلی دیورس رضایت مشتری است و اصل را در تولید محصولات، همیشه رضایت مشتری قرار می‌دهد و سعی می‌کند تا بهترین طلا و جواهر را با توجه به نیاز مشتری تولید کند.

خرید پایه جواهر از دیورس

خرید پایه جواهر از دیورس به آسانی چند کلیک است و به هیچ وجه سختی خریدهای حضوری را ندارد. برای اینکه خرید خود را آغاز کنید ابتدا میزان بودجه خود را مشخص کنید، تا بتوانید بر اساس آن نوع سنگ و پایه جواهر را انتخاب کنید. قدم بعدی انتخاب نوع پایه جواهر است. آیا به دنبال این هستید که انگشتر جواهر داشته باشید و یا اینکه دوست دارید برای عروسی خود حلقه ست جواهر بخرید و آن را با سلیقه خود تزیین کنید؟

با انتخاب نوع پایه جواهر، می‌توانید خرید خود را آغاز کنید. با مراجعه به وب‌سایت دیورس و قسمت پایه جواهر می‌توانید از میان تنوع محصولات، طرح دلخواه را انتخاب کنید و بعد از بررسی مشخصات و هزینه برای انتخاب سنگ و رنگ فلز طلا اقدام کنید.

تمام این کارها را می‌توانید در عرض ده دقیقه انجام دهید و در نهایت آن جواهری را سفارش دهید که همیشه دوست داشتید، داشته باشید. با خرید آنلاین پایه جواهر از دیورس دیگر خود را وسط ترافیک و شلوغی شهر نخواهید دید و به آسانی و همچنین آرامش خاطر و بدون عجله می‌توانید جواهر خود را سفارش دهید.

سفارش آنلاین طلا و جواهر از دیورس یک مزیت بسیار عالی دارد و آن هم این است که هزینه مالیات بر ارزش افزوده به علت خرید از سایت، صفر می‌شود و این هدیه دیورس به شما برای خرید آنلاین است.

همان‌طور که عنوان کردیم پایه جواهر و خرید آن به جای جواهر ساخته شده به قدری مزیت دارد که نمی‌توان آن را رد کرد و می‌توانید بعد از خرید از داشتن جواهر ساخته شده با سلیقه خودتان لذت ببرید.

اطلاعات سایت دیورس:

آدرس فروشگاه دیورس: تهران ، بازار ، خیابان ناصرخسرو، پاساژ معطر، واحد ۴

شماره تماس: 02133953175

آدرس سایت: www.diorse.ir

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد