اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا با خوردن جگر سموم آن به بدن شما وارد می شود؟

معروف است که جگر نخورید چرا که سموم آن می تواند باعث آلوده شدن بدنتان گردد. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم تا ببینیم که این موضوع تا چه حد واقعیت دارد؟

آیا با خوردن جگر سموم آن به بدن شما وارد می شود؟


معروف است که جگر نخورید چرا که سموم آن می تواند باعث آلوده شدن بدنتان گردد. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم تا ببینیم که این موضوع تا چه حد واقعیت دارد؟

به طور معمول درباره خوردن جگر حیوانات به خصوص گاو و گوسفند دو نگرانی مطرح می باشد. نگرانی اول درباره میزان کلسترول این ماده غذایی می باشد.

پیش از این تصور می شد که مصرف غذا های با کلسترول بالا باعث بیماری های قلبی می شود اما تحقیقات جدید نشان داده است که مصرف غذا ها با کلسترول بالا ارتباطی با بیماری های قلبی ندارد.

بیشتر کلسترول مرتبط با بیماری های قلبی در واقع در خود بدن تولید شده و هنگامی شما غذا هایی با کلسترول بالا مصرف می کنید بدن تولید خود را پایین می آورد در نتیجه تغییری ایجاد نمی شود.

برای افرادی که نسبت به کلسترول حساسیت بالا تری دارند یا مبتلا به مشکلات خاصی هستند این موضوع می تواند نگران کننده باشد اما برای بقیه مردم مشکلی نیست.

برای کنترل کلسترول به جای حذف غذا های حاوی کلسترول لازم است تا به غذا ها و فعالیت های مرتبط با آن بپردازید و صرفا به دلیل شایعات و منابع نامعتبر خود را از خوردن غذا های فوق العاده مانند جگر محروم نکنید. در اینجا درباره مزایای جگر بیشتر بخوانید.

نگرانی دیگر درباره خوردن جگر سموم می باشد. لازم است بدانید که جگر سموم را درون خود ذخیره نکرده و صرفا آن ها را پردازش کرده و ایمن سازی می کند.

در شرایطی که ایمن سازی آن ها نیز امکان نداشته باشد آن ها را تغییر شکل می دهد تا راحت تر از بدن خارج شده و بدن را دچار مشکل نکند.

در نتیجه سموم کبد یک شایعه سلامتی بوده و به هیچ وجه صحیح نیست و شما نباید به این دلیل مصرف جگر خود را محدود کرده و از آن پرهیز کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد