اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

به دنبال چند برابر کردن سرمایه خود می باشید؟ این خبر را بخوانید

یکی از دغدغه های مردم و به خصوص سرمایه گذاران افزایش سرمایه خود به بهترین و بیشترین شکل ممکن می باشد. این موضوع در شرایط نامناسب اقتصادی مهم تر نیز می شود چرا که با بالا رفتن تورم ارزش سرمایه کم شده و کم کم از بین می رود.

به دنبال چند برابر کردن سرمایه خود می باشید؟ این خبر را بخوانید


یکی از دغدغه های مردم و به خصوص سرمایه گذاران افزایش سرمایه خود به بهترین و بیشترین شکل ممکن می باشد. این موضوع در شرایط نامناسب اقتصادی مهم تر نیز می شود چرا که با بالا رفتن تورم ارزش سرمایه کم شده و کم کم از بین می رود.

گزینه های سرمایه گذاری در عین زیاد بودن بسیار محدودند و همچنین هرکدام دارای محدودیت های بسیاری نیز می باشند. همواره انتخاب شما باید بر اساس انتظار شما از سرمایه گذاری که انجام می دهید باشد.

به طور معمول سرمایه گذاران بر اساس انتظارشان از سرمایه گذاری به دو دسته تقسیم می شوند. اولین دسته افرادی هستند که به دنبال یک سرمایه گذاری دائمی نبوده و صرفا نوسانات قیمت برای آن ها جذابیت دارد.

این دسته علاقه دارند تا به صورت مداوم از سرمایه خود پول در بیاورند. این دسته از افراد به نوسان گیر ها معروفند. برای مثال این دسته از افراد بر روی یک سهام سرمایه گذاری کرده و با بالا رفتن ارزش آن سهام در کوتاه مدت آن را فروخته و این روند را تکرار می کنند.

سرمایه گذاری به این شکل می تواند سود های کلانی را به وجود بیاورد اما معمولا همراه با ضریب خطر بسیار بالایی می باشد و همواره این امکان وجود دارد که سرمایه به کار برده شده به طور کلی نابود شود.

دسته دوم از سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری های نسبتا بلند مدت می باشند. این دسته بر روی یکی از گزینه ها سرمایه گذاری کرده و بیشتر تمایل دارند تا ارزش سرمایه خود را حفظ کرده و آن را طی بلند مدت چند برابر کنند.

با توجه به این توضیحات بهترین بازار برای دسته اول می تواند بازار سهام باشد. چراکه نوسانات در آن زیاد است و نیاز به انتظار بسیار کمتری دارد و البته شما را به سود می رساند.

اما بهترین گزینه برای دسته دوم را می توان فلزات گرانبها مانند طلا و ارز های مجازی مانند بیت کوین دانست. هرچند باید توجه داشت که ضریب امنیت طلا بسیار بالا تر از ارز های مجازی می باشد.

نکته جالب اینجاست که در حال حاضر طلا برای هر دو گروه تبدیل به یک گزینه بسیار مناسب شده است. در شرایط فعلی که درگیر بحران اقتصادی هستیم و طلا دارای رشد بسیار زیادی شده است.

همچنین نوسانات بسیاری نیز در قیمت طلا ایجاد شده است که آن را برای هر نوع سرمایه گذاری ایده آل کرده است. به طور خلاصه می توان گفت که در حال حاضر طلا می تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی باشد که در آن سرمایه گذاری شود.

البته لازم است کارشناسی های لازم را انجام داده و با فکر و بررسی به دنبال سرمایه گذاری بروید چراکه انجام این کار بدون فکر کافی می تواند نتیجه زحماتتان را بر باد دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد