اونس طلا2209.02
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

خرید از عمده فروشی آنلاین چطور است ؟

عمده فروشی آنلاین واژه ای است که این روزها معنا پیدا کرده است و به معنای آن و نحوه کارکردشان در ادامه خواهیم پرداخت . برای شرکت ها ، مجموعه ها ، رستوران ها و ادارات این مسئله جا افتاده است که خرید عمده صرفه بیشتری از نظر اقتصادی به نسبت خرید به صورت تکی در دفعات بیشتر دارد . اما این موارد که برای برخی ها پیش پا افتاده است هنوز برای خانواده ها بدرستی جا نیافتاده است .

آیا تا بحال از عمده فروشی خرید کرده اید ؟ آیا می دانید عمده فروشی چیست ؟

آیا تا حالا گذرتان به عمده فروشی های شهرتان خورده است ؟

خرید عمده از نگاه خانوارهای ایرانی شاید در دید اول هزینه بالا باشد اما وقتی شما مصرف بالایی داشته باشید حتماً شما هم با ما موافق هستید که خرید به صورت عمده هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان و دردسرهای خرید راحت تر است .

اگر در خاطرتان باشد پدربزرگ های ما هم برای خرید خانه همیشه خرید به صورت عمده را انجام می دادند . مثلاً بجای روغن 1 کیلویی ، روغن 10 کیلویی می خریدند و علت این امر هم دقیقا همان دید اقتصادی و راحتی بوده است .

هرچند که خرید از عمده فروشیها کاری طبیعی و عادی است که این روزها برخی از افراد یا شرکت ها انجام می دهند اما کار راحت تر خرید اینترنتی از عمده فروشی آنلایناست .

بنک چی به عنوان یکی از بنیانگذاران عمده فروشی آنلاین در ایران است و بیش 3500 قلم کالای مصرفی و ضروری دارد که شما می توانید تمام مایحتاج روزانه خود را از این سایت به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید و کالاهای خود را هر کجای ایران باشید تحویل بگیرید .

برای خرید از عمده فروشی آنلاین از آدرس : https://bonakchi.com که وب سایت بنک چی است می توانید استفاده کنید .

مزایای خرید از عمده فروشی آنلاین چیست ؟

یکی مسائلی که خرید عمده دارد بحث حمل و نقل کالاهای خریداری شده است . اگر شما بدون وسیله باشید و تعداد بالایی کالا خریداری کرده باشید هم از نظر وزنی و هم از نظر حجمی برای حمل آن به محل خود دچار مشکل می شوید . اما اگر خرید بصورت عمده باشد کالاهای خریداری شده را در محل خود تحویل می گیرید .

مسئله بعدی زمان است که باید به آن اشاره کرد . وقتی بخواهید بصورت حضوری خرید عمده کنید حداقل 2 ساعت از زمان خود را باید بگذارید و کارهای دیگر خود عقب بمانید تا بتوانید به نزدیک ترینعمده فروشی بروید و در آن بازار بگردید و جنس خود را پیدا کنید و سپس خریداری کنید . اما در خرید عمده آنلاین از بنک چی شما با گوشی یا لپ تاپ یا سیستم کامپیوتر خود می توانید در وب سایت عمده فروشی آنلاین در کمترین زمان تمام محصولاتی که نیاز دارید را انتخاب و خریداری کنید .

مورد مهم بعدی ماندن در ترافیک و هوای آلوده است . اگر شما با ماشین خود بخواهید برای خرید عمده به نزدیک ترین عمده فروشی بروید می بایست در ترافیک سنگین بماند و شما نیز به آلودگی هوا دامن بزنید اما اگر به صورت آنلاین در محل خود اقدام به خرید عمده کنید دیگر نیازی نیست اعصاب خوردی های ترافیک و هوای آلوده را تحمل کنید .

شاید نکته ای که به آن تا به حال توجه نکرده بودید مسئله امنیت است که در خرید آنلاین شما آن را بدست می آورید اما چطور ؟ وقتی شما در خانه باشید عملاً از خطراتی که در سطح شهر مثل تصادف ، دزدی ، زورگیری و .... در امان خواهید بود و با آرامش تمام می توانید در محل خود ثبت سفارش و به صورت آنلاین پرداخت کنید و محصولات خود را بدون دردسر در محل خود تحویل بگیرید .

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت مسئله صرفه جویی در هزینه حمل و نقل است . علاوه بر این موضوع که در خرید عمده اجناس را ارزان تر می خرید ، در خرید آنلاین به صورت عمده نیز شما دیگر نیازی به متحمل شدن هزینه های حمل و نقل را نخواهید داشت . اگر حضوراً بخواهید خودتان به بازار عمده فروشی بروید می بایست هزینه سوخت و اصطحلاک خودروی خود را نیز محاسبه کنید و اگر با تاکسی بروید هزینه رفت و آمد به خرید شما اضافه می شود .

اما در خرید عمده آنلاین از بنک چی شما هزینه ای بابت حمل و نقل پرداخت نمی کنید.

اگر شما هم موارد دیگری مد نظرتان هست می توانید با ما به اشتراک بگذارید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد