اونس طلا2302.9
مظنه15,426,000
18 گرم3,561,100
ارزش سکه34,754,778
قدیم (بهار)39,400,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

آب خوردن بالافاصله قبل از خواب ممنوع

شما باید هر روز به میزان زیادی آب بنوشید تا بتوانید آب بدن خود را حفظ کنید. اما نوشیدن آب در بعضی از زمان ها نه تنها مفید نبوده بلکه می تواند مشکلاتی نیز ایجاد کند.

آب خوردن بالافاصله قبل از خواب ممنوع


شما باید هر روز به میزان زیادی آب بنوشید تا بتوانید آب بدن خود را حفظ کنید. اما نوشیدن آب در بعضی از زمان ها نه تنها مفید نبوده بلکه می تواند مشکلاتی نیز ایجاد کند.

بدن شما برای پایه ای ترین فعالیت خود یعنی سوخت ساز به آب نیاز دارد. همچنین بدن به وسیله آب است که می تواند خود را گرم نگه دارد.

علاوه بر این بیشتر واکنش هایی که درون بدن انجام شده نیازمند آب می باشد که در نتیجه این موارد می توان گفت بدن شما بدون عملکرد خود را به طور کامل از دست خواهد داد. کم بودن آب بدن نیز می تواند باعث ایجاد صدماتی جدی به شما شود.

شما روزانه به شکل های مختلفی آب مانند ادرار، تعریق، مدفوع، اشک، استفراغ و غیره آب زیادی را از دست می دهید و لازم است این آب از دست رفته را جبران کنید.

کم آبی می تواند باعث سردرد، بی حوصلگی، عملکرد پایین ذهن و دیگر مشکلات مختلف جسمی و روانی شود که به طور کلی کارکرد شما را از بین خواهد برد.

اما با همه این توصیفات همیشه هم خوب نیست آب بخورید. زمان هایی وجوود دارد که اگر در آن زمان آب بخورید می تواند به شما آسیب برساند.

یکی از این زمان ها قبل خواب می باشد. بسیاری از افراد عادت دارند تا قبل از خوابیدن از نوشیدن یک لیوان آب لذت می برند. اما این کار واقعا سالم است؟

نوشیدن آب قبل از خواب می تواند مزایایی مانند بهبود مود شما داشته باشد اما ضرر هایی دارد که می توان گفت به این خوبی می چربند.

نوشیدن آب قبل از خواب می تواند بهم زدن چزخه خواب شده و ریتم آن را بهم بریزد. خوابیدن شش تا هشت ساعت متوالی در روز ضروری بوده و نوشیدن آب قبل از خواب می تواند چرخه را بهم بریزد.

کمبود خواب همچنین می تواند باعث کاهش سلامت قلب شده و خطر ابتلا به فشار خون بالا، افزایش کلسترول و اضافه وزن را افزایش دهد.

بهتر است که یک تا دو ساعت قبل از خواب از نوشیدن آب و مایعات دیگر بپرهیزید تا دچار این مشکلات نشده و خواب با کیفیتی را تجربه کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد