اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مهمترین عملکرد اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا مطرح شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در نشست خبری خود با سایت طلا ضمن پاسخ به سوالات این سایت در حوزه های مختلف صنفی، اهم فعالیت اتحادیه طلا و جواهر در سالهای اخیر را تشریح کرد.

در نشست رسانه ای سایت طلا با رییس و هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران که در محل این اتحادیه برگزار شد، درباره موضوعات مختلف صنفی و مسایل روز صنعت طلا و جواهر گفتگو شد.

در این جلسه "ابراهیم محمدولی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام آخرین اخبار و اطلاعات صنف طلا و جواهر مهمترین فعالیت این اتحادیه را در حوزه حل موضوع مالیات برارزش افزده با دیگر اتحادیه های کشور و فعالین صنفی و برگزاری جلسات متعدد با مسئولین، راه اندازی سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، فعالسازی دانشگاه طلا و جواهر، نوسازی و بهسازی واحد اداری اتحادیه واقع در طبقه دوم و سامانه یکپارچه مکانیزه، تدوین سند راهبردی صنعت طلا و جواهر عنوان کرد.

وی ضمن اعلام اینکه ایران جزء هفت کشور برتر در صنعت طلا و جواهر می باشد، به بیان اهمیت تدوین سند راهبردی صنعت طلا و جواهر و تشریح راهکارهای تسهیل تولید و صادرات پرداخت.
همچنین در این نشست صمیمی، رئیس و اعضای دیگر هیات مدیره به مباحث مهم دیگری چون «فضای مجازی و لزوم ساماندهی آن»، «بازار سکه و مباحث پیرامون آن»، «تاثیرکرونا در بازار و رکود معاملات در بازار طلا و جواهر» و گزینه های«سرمایه گذاری در بازار » پرداخته شد.


مشروح این نشست خبری در قالب محتوای فیلم و خبر در روزهای آتی منتشر و به سمع و نظر مخاطبان گرامی خواهد رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد