اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این هفت غذا را بخورید دیگر هیچگاه ترش نخواهید کرد

ریفلاکس اسید معده یا همان ترش کردن معده یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی می باشد که افراد بسیاری از آن رنج می برند. اگر شما نیز این مشکل را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنیم که حتما ادامه این خبر را با دقت بخوانید.

اگر این هفت غذا را بخورید دیگر هیچگاه ترش نخواهید کرد


رفلاکس اسید معده یا همان ترش کردن معده یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی می باشد که افراد بسیاری از آن رنج می برند. اگر شما نیز این مشکل را تجربه کرده اید پیشنهاد میکنیم که حتما ادامه این خبر را با دقت بخوانید.

غذا های مختلف تاثیرات مختلفی را بر روی مشکلات سلامتی دارند. این موضوع در مورد مشکلات گوارشی که عامل غذا در آن بسیار مؤثر است تشدید نیز می شود.

این مشکل معده در صورتی به وجود می آید که اسید معده به مری بازگردد. این موضوع چندان عجیب نیست اما می تواند باعث ناراحتی هایی مانند سوزش سر معده شود.

یکی از دلایلی که به واسطه آن این اتفاق می افتاد ضعیف بودن دریچه ای است که مری را بسته و مانع از بازگشت غذا از معده به مری می شود.

غذا هایی که می خورید نیز بر روی میزان ترشح اسید توسط معده تان تاثیر می گذارد. خوردن غذا های مناسب می تواند باعث کنترل و بهبود رفلاکس معده شود.

البته باید توجه داشت که در موارد حاد و مزمن بهتر است به پزشک مراجعه شود. حال در ادامه هفت غذایی که می تواند به شما در کنترل رفلاکس معده کمک کند را معرفی خواهیم کرد.

1. سبزیجات

2. زنجبیل

3. جو دوسر

4. میوه ها (به جز مرکبات)

5. گوشت بدون چربی و غذا های دریایی

6. سفیده تخم مرغ

7. چربی های سالم

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد