اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تغییر زمان شروع پرواز‌های ترکیه از ۱۱ شهریور به ۱۱ مهر/شرایط افراد برای انجام پرواز خارجی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ترکیه زمان شروع مجدد پرواز‌های خود به ایران را از ۱۱ شهریور به ۱۱ مهر تغییر داده است.

به گزارش سایت طلا ، دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر این که چیزی به اسم توریست هم اکنون نه تنها در ایران بلکه در کشور‌های اروپایی هم وجود ندارد گفت: تنها پرواز به کشور فرانسه انجام می‌شود و کسانی که ویزای تایپ c داشته باشند و بخواهند به خانواده خود ملحق شوند می‌توانند این پرواز‌ها را انجام دهند.

او با اشاره به اینکه پرواز به برخی از کشور‌ها انجام می‌شود افزود: پرواز‌هایی که از ایران انجام می‌شود به طور قطع پرواز‌های برگشت آن هم برای کشور‌هایی از جمله قطر و امارات صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: کسانی که این پرواز‌ها را انجام می‌دهند از سایت سازمان هواپیمایی کشوری باید فرم خود اظهاری خود را تکمیل کرده باشند و تست pcr را هم انجام داده باشند.

دهقانی زنگنه اظهار کرد: برای این تست باید تنها یک هفته از انجام آن گذشته باشد.

او درباره پرواز‌های ترکیه هم گفت: فعلاً کشور ترکیه زمان شروع مجدد پرواز‌های خود را از یازدهم شهریور به یازدهم مهر تغییر داده است و در حال پیگیری هستیم که از کانال وزارت امور خارجه و سایر بخش‌ها بتوانیم این پرواز‌ها را برقرار کنیم.

او ادامه داد: هم اکنون در بسیاری از کشور‌های اروپایی از جمله اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، فرانسه، اتریش، هلند پرواز انجام می‌شود و این کشور‌ها در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شرایطی بهداشتی را برای کشور‌های مختلف از ایران جمله اتخاذ کرده‌اند.

دهقانی زنگنه بیان کرد: در کشور‌هایی از جمله هلند، ایسلند، نروژ سوئیس، انگلیس، کانادا و استرالیا افراد هنگام ورود به این کشور‌ها باید دارای اقامت اتحادیه اروپا باشند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: هر کشور بنا بر وضعیت خود موارد بهداشتی را اتخاذ کرده است در برخی از کشور‌ها از جمله ایسلند و هلند بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس مسافران در ادامه مسیر باید مورد تایید کشور‌ها باشند و این اقدام برای همه کشور‌ها الزامی است و از طرف دیگر باید مسافران کارت اقامت و یا ترانزیت را داشته باشند و همچنین باید ویزای کار و یا دانشجویی حتماً همراه خود داشته باشند.

دهقانی زنگنه توضیح داد: همچنین تنها مسافرانی که خانواده آن‌ها در آن کشور حضور دارند می‌توانند سفر کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور درباره شرایط مجوز ورود به کشور انگلیس هم گفت: مسافرانی که ویزای دانشجویی دارند و مسافرانی که می خواهند به صورت ترانزیت به کشور‌های از جمله آمریکا بروند می‌توانند به این کشور سفر کنند. همچنین مسافران هنگام ورود به کشور انگلستان باید ۱۴ روز در محل سکونت خود قرنطینه خانگی را انجام دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد