اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کیم جونگ اون آفتابی شد

روزنامه رودونگ سینمون کره شمالی تصاویری از این نشست با حضور کیم منتشر کرد که در آن لباس سفید پوشیده است و مشغول صحبت با حاضرین است.

به گزارش سایت طلا ،رسانه‌های کره شمالی تصاویری از کیم جونگ اون در نشستی در مورد ویروس کرونا و تهدید طوفان منتشر کردند. در روز‌های اخیر گمانه زنی‌هایی درباره احتمال سکته او مطرح شده بود.

دستگاه‌های اطلاعاتی کره جنوبی هم تایید کردند رهبر کره شمالی به دلیل استرس بخشی از قدرت خود را به کیم یو جونگ خواهر خود واگذار کرده است. کیم دائه جونگ مشاور رهبر فقید کره شمالی هم در فیسبوک اعلام کرد فکر می‌کند کیم در کماست. با این حال هیچ مدرکی در این باره ارائه نداد.

اما خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد کیم جونگ اون سه شنبه ریاست نشست عالی‌ترین کمیسیون حزب کارگر را برعهده داشت. در این نشست مسئله همه گیری کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

کره شمالی به محض ظهور ویروس کرونا در چین مرز‌های خود را بست و تاکنون حتی یک مورد ابتلا به این ویروس در خاک این کشور تایید نشده است.

روزنامه رودونگ سینمون کره شمالی تصاویری از این نشست با حضور کیم منتشر کرد که در آن لباس سفید پوشیده است و مشغول صحبت با حاضرین است.

بنابر اعلام خبرگزاری کره شمالی کیم در این نشست به نقایص اقدامات پیشگیرانه کرونا اشاره کرد و تدابیر جدی برای رفع این نقایص را خواستار شد.

یکی دیگر از موضوعات این نشست حفاظت از مردم و زمین‌های کشاورزی پیش از رسیدن طوفان باوی به کره شمالی در این هفته بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد