اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت اقلام اساسی را می‌دانم، از مردم عذرخواهی می‌کنم+ فیلم

رئیس کل بانک مرکزی گفت: بالاخره به صورت هفتگی لیست قیمت‌ها را به رئیس جمهور اعلام می‌کنیم در جریان افزایش قیمت‌ها هستیم و اینطور نیست که بی خبر باشیم.

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه برنامه تیتر امشب در پاسخ به برخی سوالات پیرامون بازار پولی و مالی، اظهار کرد: بسیاری از بنده می پرسند که تا چه ساعتی در محل کارم حضور دارم، تا ساعت ۸ و نیم و ۹ شب در اداره کار می کنم در منزل هم تا پاسی از شب مشغول کار و رسیدگی به امور هستم.

وی افزود: در دو سالی که بانک مرکزی را مدیریت کردم از این جایگاه پشیمان نبوده ام اما برخی حرفا من را ناراحت کرده است.

همتی گفت: قیمت واقعی ارز چیزی که هم اکنون در بازار مشاهده می کنید، نیست و اگر تعیین شود حتما حدودی آن را می گویم.

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا از قیمت اقلام اساسی باخبرید؟ بیان کرد: بالاخره به صورت هفتگی لیست قیمت ها را به رئیس جمهور اعلام می کنیم در جریان افزایش قیمت ها هستیم و اینطور نیست که بی خبر باشیم. در منزل هم همسرم قیمت ها را به بند اعلام می کند و او هم همانند سایر مردم از گرانی ها شاکی است.

BOX:491549640

او تاکید کرد: فشار تحریم ها کار را سخت کرده و شرایط بر همه سخت شده است. فشار بر طبقات پایین را درک می کنیم، به سهم خودم از فشار اقتصادی که مردم را آزار داده است عذرخواهی می کنم، اما این را هم می گویم که تمام تلاشم را به عنوان یک عضو کابینه انجام داده ام ولی در برخی از موارد مشکلات حل شدنی نبودند ولی ما ناامید نشده و نمی شویم.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: به صورت سرزده به صرافی ها سر می زنم و برداشت ها را می سنجم. بازار ارز و ریال ما خوب است و نگرانی نیست. در اوج تحریم شرایط مطلوبی داریم و امیدواریم دشمنان از این عملکرد پشیمان شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد