اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا ۴۹ دلار گران شد/اونس جهانی به کانال ۲۰۰۰ دلار بازگشت

به دنبال تضعیف ارزش دلار قیمت طلا روز سه شنبه شاهد افزایش بود، هرچند تقویت شاخص ها در بورس امریکا و نشانه هایی از ترمیم فعالیت های اقتصادی سبب شد تا رشد قیمت طلا محدود شود.

به گزارش سایت طلا ،قیمت طلا در بازار جهانی پس از این که روز گذشته حدود ۴۹ دلار افزایش یافت، در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار به کانال 2000 دلار بازگشت

بهای معاملات این بازار روز گذشته با ۴۸ دلار و ۹۰ سنت معادل ۲.۵ درصد افزایش، در ۱۹۹۸ دلار و ۷۰ سنت بسته شد و امروز به 2006 دلار در هر اونس رسید

طلا سه شنبه گذشته بزرگترین ریزش قیمت روزانه از ۱۵ آوریل سال ۲۰۱۳ تاکنون را داشت و برای کل هفته حدود ۳.۹ درصد سقوط کرد.

دلار در معاملات روز دوشنبه ۰.۲ درصد کاهش یافت و به پایینترین حد در یک هفته اخیر رسید و طلا را برای دارندگان ارزهای دیگر ارزانتر کرد.

بازارهای سهام آسیایی صعود وال استریت را دنبال کردند. شاخص نزدک روز دوشنبه به رکورد بالایی صعود کرد و شاخص اس اند پی ۵۰۰ در بالاترین رکورد بسته شد.

بر اساس گزارش رویترز، نظرسنجی تجاری جدید نشان داد بدبینی تولیدکنندگان ژاپنی در اوت به کمترین میزان در چهار ماه اخیر رسیده که نشان دهنده آغاز احیا از پاندمی ویروس کرونا است.

بانک مرکزی آلمان اعلام کرد اقتصاد آلمان هم رشد سریعی در ماه های تابستان خواهد داشت اما پیش از این که بهبود کامل ممکن شود، تولید یک واکسن کرونا ضروری خواهد بود.

سرمایه گذاران برای ارزیابی روند سیاست پولی آمریکا اکنون منتظر انتشار گزارش جزئیات نشست ژوییه کمیته بازار آزاد فدرال بانک مرکزی آمریکا هستند که روز چهارشنبه منتشر می شود.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا روز دوشنبه قول داد شرکت هایی که تاسیسات تولیدشان را از چین به آمریکا منتقل کنند از تخفیف های مالیاتی برخوردار خواهند شد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره برای تحویل فوری یک درصد صعود کرد و به ۲۷ دلار و ۶۹ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۹ درصد صعود کرد و ۹۵۷ دلار و ۷۳ سنت معامله شد. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری ۱.۲ درصد افزایش یافت و به ۲۱۷۲ دلار و ۸۰ سنت رسید.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز دوشنبه با 0.33 درصد افزایش به 1252.38 سنت رسید. قیمت نقره نیز امروز با یک درصد افزایش به 27 دلار و 69 سنت رسید. قیمت پلاتین هم با 0.9 درصد رشد به 957.73 دلار رسید. اما پالادیوم 1.2 درصد کاهش داشت و به 2172 دلار و 80 سنت رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد