اونس طلا2382.55
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

با انجام این کار ها یک آخر هفته عالی بسازید

آخر هفته ها زمان استراحت و فعالیت های متفرقه ای می باشد که دلمان می خواهد. در کنار این آخر هفته ها لازم است تا ما را برای یک هفته کاری دیگر آماده سازد.

با انجام این کار ها یک آخر هفته عالی بسازید


آخر هفته ها زمان استراحت و فعالیت های متفرقه ای می باشد که دلمان می خواهد. در کنار این آخر هفته ها لازم است تا ما را برای یک هفته کاری دیگر آماده سازد.

آخر هفته ها اگر از کار های بیهوده پر شوند نه تنها شما را بیشتر از پیش خسته کرده بلکه باعث می شود تا یک هفته بد را در پیش روی خود داشته باشید.

شما برای آخر هفته ها گزینه های بسیاری دارید که می توانید با انجام آن ها بهترین روحیه ممکن را به دست آورید و تا جا که می شود خوش بگذرانید.

اصلا مهم نیست که آن چیزی که دلتان می خواهید چیست. از یک فیلم دیدن ساده تا رفتن به جنگل همه گی می تواند بسیار جذاب و خوب باشد.

در ادامه نکاتی را به شما خواهیم گفت که یک آخر هفته عالی برای شما خواهد ساخت.

1. مهم ترین اولویت علاقه تان باشد. اگر حس می کنید در خانه ماندن به شما احساس بهتری می دهد پس در خانه بمانید و اگر فکر می کنید لازم است بیرون بروید برای لحظه ای هم در خانه نمانید.

2. وقت شناس باشید و نخواهید که هزاران کار را در یک زمان محدود انجام دهید. برای کارهایتان برنامه ریزی کنید و سعی کنید به جز تفریح به کار هایتان هم برسید.

3. زیاد نخوابید و خوابتان را از دست ندهید. خوابیدن تا دیر وقت در روز های پایان هفته می تواند باعث آسیب به برنامه خواب و سلامتی تان شود. همچنین کم خوابیدن نیز یک شنبه خواب آلود برای شما خواهد ساخت.

4. دیدار با دوستان، خانواده و یا هر آدم مهمی که در کنارتان هست را فراموش نکنید. مطمعن باشید آن ها نیز بسیار دلتنگ شما هستند.

5. گوش دادن به موسیقی را هرگز از یاد نبرید. گوش دادن به موسیقی در مواقع استراحت می تواند بسیار آرام بخش باشد.

6. برای هفته رو به رویتان برنامه ریزی کند. از این طریق می توانید هفته بسیر بهتری را تجربه کنید.

7. سعی کنید یک وعده غذایی را حتما در کنار خانواده تان مصرف کنید. اگر این امکان را ندارید دوستان و یا هر کس دیگری که با او ارتباط نزدیکی دارید می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

8. تا می توانید لبخند بزنید و هیجان زده باشید. این روز برای شماست و شما دلایل بسیار زیادی برای هیجان زدگی دارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد