اونس طلا2216.09
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

لوکس‌ترین خودروی دنیا چگونه ساخته می‌شود؟

رولز رویس خودرویی خاص و لوکس است و فقط افرادی که به این برند علاقه دارند آن را خریداری می‌کنند.

به گزارش سایت طلا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رولز رویس از سال ۱۹۹۸ زیر نظر بی‌ام‌و در انگلستان شروع به کار کرد و از مهم‌ترین مدل‌های شناخته شده آن در جهان فانتوم، گوست، داون و ریس هستند که مشتریان خاص خود را دارند. یکی از رکورد‌های فروش در ۱۰ سال گذشته برای این کارخانه خودروسازی لوکس هست.

مدل Wraith ۲۰۱۹ با پیشرانه ۱۲ سیلندر بسیار توانمند ساخته شده و سریعترین Rolls-Royce در تاریخ برچسب خورده است. جدیدترین Wraith با سیستم تعلیق دقیق و پیشرانه چرخ عقب همراه است. در کنار هم، این ویژگی‌ها قدرت و کنترل نهایی خود را به شما می‌دهند، حتی وقتی در بالاترین سرعت‌ها شدیدترین چرخش‌ها را می‌گیرید. این ویژگی‌ها همچنین باعث کاهش غلتک بدن شده و بازخورد پاسخگو Wraith را نشان می‌دهد.

اگر به دنبال یک وسیله نقلیه عملکردی هستید، مطمئناً مدل Rolls-Royce Wraith ۲۰۱۹ کارایی لازم را دارد. این کوپه چهار سرنشین چشمگیر و برجسته دارای یک موتور توربو دوقلوی است که قدرت ۵۹۰ LB-FT گشتاور را در ۱.۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند، این ویژگی کمک می‌کند تا تنها در ۴.۴ ثانیه به ۶۰ مگاهرتز برسد.

موتور Rolls-Royce با قدرت ۶۲۴ اسب بخار، در کلاس خاص خود قرار دارد. به حداکثر سرعت ۱۵۵ مگاهرتز می‌رسد و دارای یک گیربکس است که یک اتوماتیک هشت سرعته است. Wraith همچنین دارای طراحی موتور عقب است.

رولز رویس در برخی از نمونه های تولیدی خود از نسخه‌های طلا و کریستال برای نسخه‌های ویژه استفاده می‌کند. حتی چرمی که رولز رویس از آن استفاده می‌کند بیشتر از گاو‌ها جمع می‌شود، زیرا گاو‌ها هنگام بارداری می‌توانند علائم کششی بدست آورند. داشتن فضای داخلی مونتاژ قطعاً رولز رویس را خاص می‌کند.

این خودرو فقط به کسانی که مایل به خرید آن هستند، فروخته نمی‌شود. روندی برای خرید این خودرو خاص وجود دارد. این شرکت بررسی کامل مشخصات فردی را که علاقه به داشتن رولز رویس دارد، انجام می‌دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد