اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گردو خوردن را متوقف کنید

یکی از خشکبار محبوب و اما گران در بین ایرانیان گردو است. این مغز که یکی از منبع های سرشار از مواد مغذی است کاربرد بسیار زیادی در مصارف گوناگون مانند:شرینی جات و پخت غذا دارد.اما یکی از موارد استفاده از گردو که تقریبا کمتر مورد توجه قرار گرفته است، روغن گردو است.

گردو خوردن را متوقف کنید


یکی از خشکبار محبوب و اما گران در بین ایرانیان گردو است. این مغز که یکی از منبع های سرشار از مواد مغذی است کاربرد بسیار زیادی در مصارف گوناگون مانند:شیرینی جات و پخت غذا دارد.اما یکی از موارد استفاده از گردو که تقریبا کمتر مورد توجه قرار گرفته است، روغن گردو است.

روغن گردو با فشردن بسیار زیاد گردو بدست می آید. این خشکبار با پوست اولیه ای لطیف و با رایحه ای مطبوع است. در لایه دوم دارای پوستی سخت و در انتها خود گردو قرار دارد. گردو یکی از لطیف ترین و ترد ترین بافت ها را بین خشکبار دارا است.

اما همان طور که گفته شد استفاده از روغن گردو بسیار محدود است اگرچه که دارای خواص بسیار زیادی است. ما در اینجا به شما می گوییم که خواص استفاده از روغن گردو چیست تا با استفاده از آن بتوانید زندگی سالم تری داشته باشید. در نتیجه روغن گردو می تواند جایگزین مناسبی برای مصرف خود گردو باشد.

خواص استفاده از روغن گردو:

سلامت پوست را تامین می کند

موجب کاهش التهاب می شود

بر روی کاهش فشار خون تاثیر می گذارد

به کنترل قند خون کمک می کند

سطح کلسترول را کاهش می دهد

اثرات ضد سرطانی دارد

و در نهایت شما می توانید آن را به رژیم سلامتی خود اضافه کنید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد