اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با شروع هفته شاهد ادامه سقوط طلا خواهیم بود یا افزایش آن؟

قیمت طلا در آخر هفته گذشته پس از رسیدن به رکورد های بالای جدید با کاهش شدیدی مواجه شد و قیمت طلا به شکل قابل توجهی کاهش یافت.

با شروع هفته شاهد ادامه سقوط طلا خواهیم بود یا افزایش آن؟


قیمت طلا در آخر هفته گذشته پس از رسیدن به رکورد های بالای جدید با کاهش شدیدی مواجه شد و قیمت طلا به شکل قابل توجهی کاهش یافت.

قیمت هر انس طلای جهانی در لحظه نوشتن این متن 2034 دلار می باشد که نسبت به روز پنج شنبه هفته گذشته بیش از 20 دلار کاهش قیمت داشته است.

دلیل این کاهش قیمت انتشار وضعیت اشتغال در ایالات متحده می باشد که بهبود یافته و وضعیتی نسبتا خوش بینانه را تولید می کند.

در مجموع نمی توان گفت که این به معنی کاهش های شدید قیمت طلا در ادامه می باشد و تنها می توان آن را به عنوان یک اصلاح قیمت در راه بالا تر رفتن طلا نگاه کرد.

اصلاح قیمت ها در بازار طلا و همچنین نقره همواره برای رشد بیشتر و بالا تر رفتن قیمت ها سالم و ضروری هستند چرا که باعث پایداری طلا و نقره در قیمت های بالا تر می شوند.

به نظر می رسد طلا در ابتدای هفته یعنی روز دوشنبه تغییر خاصی را تجربه نکرده و منتظر اتفاقاتی که از روز سه شنبه شروع می شود بماند.

هفته جاری یک هفته بسیار مهم برای طلا می باشد چرا که قرار است داده های بسیار مهمی در روز های مختلف هفته منتشر شده و بر روی بازار تاثیر بگذارند.

مهم ترین داده اقتصادی ای که قرار است در این هفته منتشر شود داده های تولیدات صنعتی و البته حجم فروش خرده فروشی ها می باشد.

در مجموع می توان این پیش بینی را داشت که قیمت طلا در روز های آینده نه کاهش قابل توجه و نه افزایش خیلی زیادی را شاهد خواهد بود مگر اینکه داده های اقتصادی بسیار غیرمنتظره ای را شاهد باشیم.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد