اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود باورنکردنی قیمت طلا

قیمت طلا از شب گذشته شروع به رشد بسیار زیادی کرده و سطوح جدیدی را کسب کرد اما این پایان کار نبود. طلا همچنان مقتدرانه در حال صعود و بالا رفتن در هر لحظه می باشد.

صعود باورنکردنی قیمت طلا


قیمت طلا از شب گذشته شروع به رشد بسیار زیادی کرده و سطوح جدیدی را کسب کرد اما این پایان کار نبود. طلا همچنان مقتدرانه در حال صعود و بالا رفتن در هر لحظه می باشد.

قیمت هر انس طلای جهانی در این لحظه که متن نوشته می شود 2037 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته افزایش 18 دلاری را نشان می دهد.

دیگر فلزات گران بها نیز از این افزایش قیمت ها بی بهره نمانده و گران تر شده اند. هر انس نقره 26.68 دلار و هر انس پلاتین نیز 952 دلار قیمت دارد که نسبت به روز گذشته به ترتیب 2.56 و 1.34 درصد افزایش قیمت را نشان می دهد.

دلیل اولیه بالا رفتن قیمت طلا در شب گذشته انفجار رخ داده در بیروت پایتخت لبنان بود که باعث شد قیمت طلا به سطح 2000 دلار رسیده و آن را بشکند. اما دلیل های اصلی افزایش قیمت طلا و ادامه رشد آن را می توان کاهش بی سابقه ارزش دلار، چاپ بی حد و مرز پول و بسته های محرک اقتصادی دانست.

در کنار این موارد احساسات حاکم بر بازار و افزایش بی سابقه تقاضا برای طلا به دلیل نگرانی از تورم و وضعیت نابسامان اقتصادی در پیش رو نیز از دلایل بسیار مهم بالا رفتن قیمت طلا می باشد.

به نظر می رسد که طی روز های آینده قیمت طلا همچنان روندی رو به رشد را طی کرده و بالا تر خواهد رفت.این اتفاق در حالی می افتد که کارشناسان پیش بینی کرده بودند که قیمت طلا یک صقوط بزرگ را در پیش روی خود دارد. البته هنوز هم ممکن است که این سقوط اتفاق بیافتد اما فعلا طلا قصدی برای ارزان شدن از خود نشان نمی دهد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد