اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برندگان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو مشخص شدند

قرعه‌کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه‌کشی در سه روز آینده و پس از صحه‌گذاری مراجع ذیربط، در سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو قرار می‌گیرد.

به گزارش سایت طلا ، "بابک رحمانی" معاون فروش و بازاریابی این گروه صنعتی در حاشیه این مراسم گفت: دومین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو از ۹ مردادماه به مدت سه روز با عرضه پنج محصول و با ظرفیت ۱۴ هزار دستگاه خودرو از طریق سایت فروش ایران خودرو انجام شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹۸۰ هزار نفر در این مرحله برای ثبت نام اقدام کردند که ۱۴ هزار نفر از آنان در مراسم قرعه کشی انتخاب شدند.

رحمانی خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده، در این مرحله تعداد متقاضیان ذخیره برابر با منتخبان بود تا در صورت انصراف نفرات اصلی، از این فهرست استفاده شود.

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو بیان داشت: با توجه به تاکید کمیته خودروی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت در ثبت نام خانواده‌های فاقد خودرو در این طرح، اسامی منتخبان برای صحه گذاری اطلاعات اظهار شده، به نهادهای ذیربط ارسال شد تا پس از آن، نتایج اعلام عمومی شود.

رحمانی در ادامه گفت: مشخصات پذیرفته شدگان نهایی در دومین طرح فروش فوق العاده، در سه روز آینده در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: منتخبان نهایی سه روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه قطعی خودرو اقدام کنند.

طبق برنامه ریزی انجام شده، خودرو در زمان حداکثر سه ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد