اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شخصیت شما از چه چیز هایی ساخته می شود؟

ما هر روزه با افراد بسیاری برخورد می کنیم که هر کدام شخصیت های متفاوت خوب یا بد دارند. شخصیت همه افراد از بخش های مختلفی ساخته می شود.

شخصیت شما از چه چیز هایی ساخته می شود؟


ما هر روزه با افراد بسیاری برخورد می کنیم که هر کدام شخصیت های متفاوت خوب یا بد دارند. شخصیت همه افراد از بخش های مختلفی ساخته می شود.

شخصیتی شما هر آن چیزی که هستید را مشخص می کند. یعنی تمام علاقه هایتان، زمینه کاری تان، معیار هایتان و... . در واقع شخصیت شما چیزی است که شما را تبدیل به خودتان می کند.

اما این شخصیت از چه طریقی شکل گرفته است؟ شخصیت شما همواره در حال تغییر است. شما همواره چیز هایی را یاد گرفته، چیز هایی را فراموش کرده و درون شما چیز هایی تغییر می کند. همه این اتفاقات حتی بدون آنکه متوجه شوید و به شکل ناخودآگاه اتفاق می افتند.

ابتدایی ترین و مهم ترین چیزی که بر روی شخصیت شما تاثیر گذاشته و همچنان در حال تاثیر گذاری است خانواده می باشد. خانواده آن چیزی است که پایه های شخصیت شما و همه افراد دیگر را می سازد.

دومین مورد مهم دوستان شما در دوران کودکی می باشد. داشتن یا نداشتن دوست و هم بازی در آن دوران و البته رفتار های آن ها تاثیر بسیاری بر روی شخصیت آینده و توانایی های دوستیابی شما و دیگر افراد دارد.

مورد بعدی مدرسه و معملمان می باشد. مدرسه یکی از جاهایی است که تاثیر بسیاری را در آنچه خواهید شد می گذارد و شخصیت شما در آینده را تعیین می کند.

پس از آن و در دوران بزرگسالی روابط شما، ارتباطات با جنس مخالف، همسر، دانشگاه و دوستان شما مهم ترین تاثیرات را در شخصیت شما می گذارند.

اما باید توجه داشت که به جز بقیه افراد، کشور، دین، اشیاء و وسایلی که با آن ها بازی می کرده اید، فیلم ها، کتاب ها و به طور کلی محیط اطرافتان تاثیر بسزایی در شخصیتتان گذاشته اند.

بخش های اصلی تعیین شخصیت ناخودآگاه بوده و یا در سنین پایین اتفاق افتاده اند و ممکن است با آنچیزی که می خواهید مقداری متفاوت باشد. شما می توانید با ایجاد تغییر هایی در محیط اطرافتان شخصیتتان را بهبود ببخشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد