اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین برند گوشی های همراه

دنیای تکنولوژی و گوشی های همراه یک دنیای متنوع و هیجان انگیز می باشد که در آن شرکت ها و برند های زیادی مشغول به فعالیت هستند و محصولات مختلفی را تولید و عرضه می کنند.

بهترین برند گوشی های همراه


دنیای تکنولوژی و گوشی های همراه یک دنیای متنوع و هیجان انگیز می باشد که در آن شرکت ها و برند های زیادی مشغول به فعالیت هستند و محصولات مختلفی را تولید و عرضه می کنند.

همواره رقابت بسیاری میان برند های مختلف تلفن های همراه بوده است و آن ها با تبلیغات مختلف سعی در گفتن این موضوع دارند که خود بهترین برند بازار می باشند اما کدام برند به درستی برنده این رقابت است؟

با شنیدن بهترین برند دنیای موبایل ابتدا چندین اسم به ذهنمان می آید که چندان بی راه هم نمی باشد. اپل، گوگل، نوکیا، شیائومی، موتورولا، هوآوی، وان پلاس، سامسونگ، آنر و اوپو نام هایی است که به ذهن می آید.

بسیار سخت است تا میان این ها یکی را انتخاب کنیم اما اگر قرار است بهترین برند را انتخاب کنیم لازم است به چند فاکتور توجه کنیم.

اولین فاکتور تولید گوشی های باکیفیت و فوق العاده می باشد که همه این برند ها می توانند از این تست موفق بیرون بیایند.

دومین فاکتور تولید گوشی در طیف وسیع می باشد. این مورد می تواند اپل و گوگل را با وجود تولید گوشی های فوق العاده ای که دارند کنار بگذارد.

سومسن فاکتور دارا بودن از پرچمدار های قوی می باشد. در این مورد نیز همه موفق بیرون می آیند هر چند اپل و سامسونگ و گوگل موفق تر از دیگران می باشند.

چهارمین فاکتور قیمت گذاری منصفانه است که از این لیست شیائومی و هوآوی منصفانه ترین قیمت گذاری را دارند.

پنجمین فاکتور نوآوری می باشد که خب همه این برند ها از نوآوری های خوبی برخوردارند اما می توان گفت اپل، گوگل، سامسونگ و شیائومی نوآوری بیشتری را به ما هدیه داده اند.

مورد آخر نیز ظاهر و زیبایی می باشد که خب نوکیا، شیائومی، اپل و سامسونگ بیشترین توجه را به این موضوع داشته اند.

در نهایت و با بررسی این فاکتور ها می توان دید که شیائومی در همه گی این فاکتور ها موفق می باشد. هرچند برند هایی مانند سامسونگ و اپل نیز عالی می باشد اما به نظر می رسد شیائومی بهتر از دیگران همه جنبه ها را در نظر می گیرد و محصولاتی متنوع، نوآورانه و خلاقانه، زیبا، باکیفیت و در نهایت با قیمتی مناسب به ما هدیه می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد