اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تداوم اختلال سراسری سامانه طرح ملی مسکن/ امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان وجود ندارد

در حالی معاون وزیر راه از امکان ویرایش اطلاعات در سامانه طرح ملی مسکن خبر می دهد که ثبت نام کنندگان همچنان به این امکان دسترسی ندارند.

به گزارش سایت طلا ،15 تیر امسال معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

«پیرو اطلاعیه با عنوان «مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن» و با توجه به درخواست‌های مکرر متقاضیان محترم، به اطلاع می‌رساند که امکان ویرایش اطلاعات برای کلیه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن (مرحله اول، مرحله دوم و ثبت نام پیامکی) که استعلامات آن ها مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر در وضعیت «در انتظار بررسی» قرار دارند تا اطلاع ثانوی برقرار می باشد.

لذا این متقاضیان می‌توانند همانند گذشته با مراجعه به بخش «مشاهده درخواست متقاضی» در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی، tem.mrud.ir، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.»

اما حدود یک هفته ای است برخی متقاضیان طرح ملی مسکن که اسفندماه سال گذشته از طریق پیامکی و اینترنتی ثبت نام کرده اند اعلام می کنند قادر به ویرایش اطلاعات خود نیستند. این مشکل فقط مختص متقاضیان تهرانی (پردیس، هشتگرد و پرند) نیست و متقاضیان از استان های مختلف در تماس با خبرگزاری خواستار رفع این مشکل از سوی وزارت راه و شهرسازی شده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این باره به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفت: سامانه طرح ملی مسکن مشکلی ندارد و بعید می دانم این سامانه دار اختلال باشد.

محمود محمودزاده افزود: متقاضیان همچنان امکان اصلاح اطلاعات را دارند.

وی با بیان این که امکان تغییر شماره تلفن متقاضیان نیز فراهم شده است، تاکید کرد: برخی متقاضیان با شماره افرادی دیگری در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند و پیامک ها برای این شماره ارسال می شود. از این رو اصرار کردیم که حتما با شماره خود متقاضی پروسه ثبت نام انجام شود. از این رو اگر چنین اشتباهی را مرتکب شده اند حتما باید آنرا اصلاح کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد