اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استفاده از پاوربانک باعث خرابی باتری گوشی همراه خواهد شد

استفاده از پاوربانک ها امروزه بسیار رایج شده است و می توان گفت تقریبا تمامی افرادی که گوشی همراه دارند صاحب یک پاوربانک نیز می باشند.

استفاده از پاوربانک باعث خرابی باتری گوشی همراه خواهد شد


استفاده از پاوربانک ها امروزه بسیار رایج شده است و می توان گفت تقریبا تمامی افرادی که گوشی همراه دارند صاحب یک پاوربانک نیز می باشند.

پاوربانک ها یا همان شارژر های همراه باتری های با ظرفیت های نسبتا بالاتر از باتری تلفن همراه می باشند که با آن ها می توان گوشی خود را شارژ کرد.

شارژر های همراه یکی از کاربردی ترین وسایل در دنیای تکنولوژی به حساب می آیند و استفاده بسیار زیادی دارند. از زمان های تنبلی و دور بودن پریز گرفته تا مسافرت و کمپینگ که بسیار ضروری تر می باشد.

اما یکی از مسائلی که فکر افراد را به مشغول کرده است که است که آیا پاوربانک ها باعث آسیب رسیدن به باتری گوشی می شوند یا نه؟

جواب این سؤال هم می تواند بله باشد و هم خیر. این مسئله با نوع باتری موبایل و پاوربانک شما ارتباط مستقیمی دارد و در برخی از موارد می تواند باعث ضربه به باتری گوشی شما شود.

اصل این مسئله مربوط به جریان مناسب برای باتری تلفن همراه باز می گردد. در نظر داشته باشید که بهترین راه برای شارژ کردن تلفن همراه شارژر اصلی آن می باشد که جریان ورودی و اختلاف ولتاژ را در بهترین حالت برای باتری گوشی تنظیم می کند.

اگر بر روی شارژر تلف همراه نگاه کنید چند ولتاژ و جریان را نوشته است که در شرایط مختلف بر روی یکی از آن ها تنظیم می شود. مشکل بسیاری از پاور بانک ها این است که تنها دو نوع جریان را پشتیبانی کرده که این می تواند باعث آسیب به باتری تلفن همراه شود.

دقت کنید که هنگام خرید پاور بانک به میزان جریان خروجی آن توجه کرده و با گوشی خود تطبیق دهید. اینگونه می توانید همراه با داشتن پاوربانک از گوشی خود نیز محافظت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد