اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ترخیص چای به شیوه اعتباری سه ماهه با ارز اشخاص

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس تصمیم شورای هماهنگی تشدید کنترل و بازرسی چای موجود در گمرکات کشور ترخیص می‌شود.

به گزارش سایت طلا ، محمدرضا کلامی با اشاره به طرح تصمیم های اقتصادی دولت مبنی بر ترخیص کالاهای اساسی و ضروری و مواد اولیه موجود در بنادر بدون محدودیت و تسهیل ورود کالا به کشور، افزود: گمرک جمهوری اسلامی تمامی چای موجود در بنادر و گمرکات را به استناد این دستور صریح ریاست جمهوری و تصمیم های ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به شیوه اعتباری سه ماهه با ارز اشخاص ترخیص کند.

وی تاکید کرد: طبق تصمیم های اتخاذ شده، کالاهای اساسی و ضروری که به واسطه تأمین نشدن ارز در بنادر کشور رسوب کرده‎اند، با مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت می‌توانند ترخیص مشروط داشته باشند.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: ترخیص این اقلام مشروط به داشتن ثبت سفارش و وجود کالای مستند به قبض انبار در بندر است و ترخیص آنها از گمرکات با تعهد بانک مرکزی نسبت به تأمین ارز آنها در سه ماه آتی به نرخ ارز روز ترخیص صورت می‌گیرد.

کلامی تاکید کرد: کلیه و مواد اولیه تولید، قطعات و ماشین آلات که در گروه ۲.۱ تا ۲.۶ ارز نیمایی و ارز اشخاص قرار دارند می‌توانند به شیوه استفاده از ارز اشخاص و واردات در مقابل صادرات یا استفاده از منابع ارزی غیر در خارج از کشور ترخیص شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد