اونس طلا2327.19
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

پیش بینی قیمت طلا در روز های آینده

قیمت طلا پس از کاهش آن در روز پنجشنبه خود را بازیابی کرده و اکنون در بالا ترین میزان خود در روز های گذشته قرار گرفته است. حال قدم بعدی طلا چه خواهد بود؟

پیش بینی قیمت طلا در روز های آینده


قیمت طلا پس از کاهش آن در روز پنجشنبه خود را بازیابی کرده و اکنون در بالا ترین میزان خود در روز های گذشته قرار گرفته است. حال قدم بعدی طلا چه خواهد بود؟

در حالی که این متن نوشته می شود قیمت هر انس طلای جهانی 1976 دلار می باشد که بالاترین قیمت آن طی روز های گذشته است.

به نظر می رسد پس از گذراندن هفته پر نوسان گذشته و ناپایداری های زیاد طلا قصد دارد تا قیمتی پایدار از خود نشان داده و رشد کند که دلایل خوبی نیز برای آن دارا می باشد.

افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-19، بسته های حمایتی اقتصاد و چاپ بی سابقه پول توسط تمامی بانک های مرکزی از دلایلی هستند که از ابتدا وجود داشته و هنوز هم وجود دارند.

اما هم اکنون دلیل دیگری نیز به میدان آمده است و آن گزارش جدی از میزان تولید ناخالص داخلی می باشد. این گزارش نشان می دهد که تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده به شکل چشم گیری کاهش یافته است و در پایین ترین میزان خود از بعد از جنگ جهانی دوم قرار گرفته است.

این موضوع می تواند عمق یک فاجعه اقتصادی را نشان دهد که به سادگی قابل حل نمی باشد. البته اقتصاد های بزرگ می توانند این مشکلات را حل کنند اما این موضوع زمان زیادی را طلب می کند تا شرایط به حالت قبل باز گردد.

با توجه به این شرایط و البته افزایش قیمت نقره می توان این پیش بینی را کرد که با باز شدن بازار های جهانی در روز دوشنبه قیمت طلا به نزدیکی 2000 دلار و یا حتی 2000 دلار خواهد رسید و آن را نیز رد خواهد کرد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد