اونس طلا2381.99
مظنه16,601,000
18 گرم3,832,300
ارزش سکه37,402,053
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

آیا می توان بر روی پیش بینی های طلا حساب باز کرد؟

خرید طلا و دیگر فلزات گرانبها در میان مردم بسیار رواج داشته و بسیار سودآور می باشد. به خصوص در شرایطی که مشکلاتی درگیز اقتصاد باشد این سودآوری بیشتر نیز می شود.

آیا می توان بر روی پیش بینی های طلا حساب باز کرد؟


خرید طلا و دیگر فلزات گرانبها در میان مردم بسیار رواج داشته و بسیار سودآور می باشد. به خصوص در شرایطی که مشکلاتی درگیر اقتصاد باشد این سودآوری بیشتر نیز می شود.

برای سودآور بودن معاملات طلا باید بتوان آینده این فلز را پیش بینی کرد و از قیمت آن در آینده مطلع شد. اینجاست که این پیش بینی ها می تواند جلوی ضرر کردن در این بازار را گرفته و بیشترین منفعت را عاید سرمایه گذاران کند. از این جهت پیش بینی ها در این بازار بسیار مهم می باشند. از اینجا می توانید پیش بینی های بازار طلا را بخوانید.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که پیش بینی های بازار طلا تا چه اندازه قابل اطمینان هستند و می توان روی آن ها حساب باز کرد؟

می توان گفت که پیش بینی ها در این بازار تقریبا با ضریب درستی بسیار بالایی همراه هستند و می توان تا حد بسیار زیادی برای خرید به آن ها تکیه کرد.

در مورد پیش بینی ها فقط لازم است چند نکته را مد نظر داشته باشید. یکی از آن ها این است که با وجود اینکه بالا هم اشاره کردم و ضریب درستی بالایی دارند اما این بدان معنی نیست که همواره صجیح اند پس باید تحقیقات کاملی را قبل از هرگونه خرید طلا انجام دهید.

دوم اینکه حتما به مراجع پیش بینی و تحلیل معتبر رجوع کرده و هر تحلیلی را درست نپندارید. دقت کنید که همیشه حرف یک کارشناس پخته و کارکشته قابل اعتماد تر از حرف دیگران با تجربه های پایین می باشد.

نکته آخر نیز این است که هر پیش بینی ای بر اساس یک شرایط تاریخی به وجود آمده است و می تواند با پیش بینی های جدید تر جایگزین شود. لب مطلب اینکه مراقب تاریخ انقضای پیش بینی ها باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد