اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آیا هنوز خرید طلا و سکه منطقی است؟

خرید طلا همواره یکی از گزینه های سرمایه گذاری و پس انداز برای مردم بوده است. این روز ها با بدتر شدن شرایط اقتصادی این موضوع از اهمیت بالاتری نیز برخوردار گشته است.

آیا هنوز خرید طلا و سکه منطقی است؟


خرید طلا همواره یکی از گزینه های سرمایه گذاری و پس انداز برای مردم بوده است. این روز ها با بدتر شدن شرایط اقتصادی این موضوع از اهمیت بالاتری نیز برخوردار گشته است.

طلا یکی از کالا هایی است که از گذشته دور بسیار ارزشمند بوده است و برای مدتی نیز از آن به عنوان پول استفاده شده است. در حال حاضر نیز از ارزش بسیاری برخوردار می باشد و همیشه به عنوان یکی از گذینه های اصلی حفظ ارزش پول مطرح شده و خریداری می شود.

در شرایط کنونی که درگر بحران اقتصادی حاصل از کرونا می باشیم و کشور نیز درگیر مشکلات متعدد اقتصادی می باشد خرید و سرمایه گذاری در طلا رنگ و بوی تازه ای پیدا کرده است و افراد بسیاری را به سمت خود کشانده است.

طلا طی ماه های گذشته افزایش قیمت بسیاری داشته است که باعث شده تا به بالاترین حد خود در سال های گذشته برسد. در حال حاضر با وجود این حجم از افزایش قیمت طلا آیا هنوز هم خرید طلا کاری منطقی به نظر می رسد؟

در شرایط فعلی که جهان در یک بحران بزرگ اقتصادی گیر افتاده است قیمت طلا همچنان رو به افزایش بوده که باعث می شود تا همچنان خرید طلا منطقی باشد.

اما لازم است به این نکته توجه کرد که با نگاه به داده ها و پیش بینی های مختلف می توان فهمید که طلا پس از رسیدن به مبالغ بالای 2000 دلار بر روی یک لبه قرار می گیرد که هم ممکن است صعود کرده و حتی تا 4000 دلار برسد و هم ممکن است که از خود افت نشان داده و به زیر قیمت های پیشین خود افت کند.

باید توجه داشت که هنوز قیمت طلا رو به رشد می باشد اما باید برای خرید طلا عجله کرد چراکه به نظر می رسد دیگر راه چندانی تا طلای 2000 دلاری نمانده است.

باید توجه کرد که طلای جهانی تاثیر بسیاری بر روی قیمت طلا و سکه ایران نیز دارد و این امر باعث می شود تا بتوان با پیش بینی طلای جهانی برای خرید طلا و سکه در ایران نیز گام برداشت.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد