اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با وجود افزایش بیش از حد طلا آیا قیمت آن پایدار خواهد ماند؟

قیمت طلا در چند روز گذشته به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است و به بالاترین میزان خود رسیده است. امروز نیز با وجود نوسانات و کاهش جزئی در صبح امروز، با شروع بعد از ظهر قیمت از دست رفته خود را جبران کرده و در نهایت رشد بیشتری را از خود نشان داد

با وجود افزایش بیش از حد طلا آیا قیمت آن پایدار خواهد ماند؟


قیمت طلا در چند روز گذشته به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است و به بالاترین میزان خود رسیده است. امروز نیز با وجود نوسانات و کاهش جزئی در صبح امروز، با شروع بعد از ظهر قیمت از دست رفته خود را جبران کرده و در نهایت رشد بیشتری را از خود نشان داد.

قیمت هر انس طلا در لحظه نوشتن این متن 1951 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته 8 دلار افزایش قیمت داشته است. این افزایش قیمت البته به امروز محدود نیست و از ابتدای هفته گذشته طلا بیش از صد دلار رشد کرده است.

با وجود اینکه طلا امروز از خود یک رشد مثبت را نشان داد اما یک حرکت کند نسبت به چند روز گذشته را شاهد بودیم که این مسئله را به وجود می آورد که آیا طلا با وجود رشد زیاده از حد خود در این مدت کوتاه قیمتی پایدار دارد؟

از نظر کارشناسان بازار با نگاه به شرایط فعلی اقتصادی و چاپ بی سابقه پول و تزریق آن در قالب بسته های محرک اقتصادی به بازار قیمت فعلی طلا پایدار بوده و توان کافی برای رشد تا بالای 2000 دلار را دارا می باشد.

با توجه به اینکه اقتصاد در حال حاضر به اندازه کافی قوی نمی باشد می توان به سؤال ابتدایی یک پاسخ مثبت نسبتا قطعی داد و پیش بینی که طلا همچنان و با قدرت زیاد به سمت قله های جدید حرکت کند.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد