اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خودروهای خارجی هم قیمت خانه شدند / سانتافه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان !

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می‌گوید: قیمت خودروهای خارجی هم قیمت خانه شده است. از این پس خودروهای خارجی دیگر گران نمی‌شود.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در پاسخ به این پرسش که امسال احتمال واردات خودرو چقدر است گفت: واردات خودروهای خارجی هم تا پایان امسال صد درصد منتفی است. با ممنوعیت واردات، قیمت خودروهای خارجی هم قیمت خانه در جنوب شهر تهران شده است. معتقدیم قیمت فعلی خودروها حباب است.

به گزارش سایت طلا به نقل از تجارت نیوز مهدی دادفر افزود: در حال حاضر خودرو سانتافه با قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و سیتروئن سی ۴ نیز به قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که قیمت این خودروها واقعی نیست. خودروهای خارجی به اندازه کافی گران شده است و از این پس قیمت خودروهای خارجی گران نخواهد شد.

او به چرایی ادامه ممنوعیت واردات خودرو در سال ۹۹ اشاره و تصریح کرد: افراد به بهانه کمبود ارز اجازه واردات خودروهای خارجی را به بخش‌خصوصی نمی‌دهند. معتقدیم تا زمانی که دولت پای خود را از خودروسازی بیرون نکشد، قیمت خودروهای داخلی به همین منوال افزایش خواهد یافت.

دادفر اظهار کرد: مسئولان با واردات خودروهای خارجی و جذاب کردن این حوزه می‌توانند سرمایه‌گذار خارجی را برای تولید خودروهای مشترک ترقیب کنند، اما بی‌توجهی به این حوزه هزینه تولید را برای خودروسازان هم افزایش داده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد