اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زالی: برگزاری هرگونه نمایشگاه و تجمعات در تهران ممنوع است

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت: برگزاری هرگونه نمایشگاه و تجمع در تهران ممنوع است، این موضوع هم از طرف ستاد ملی کرونا اعلام شده و هم مصوبه ستاد کرونای کلانشهر تهران است.

به گزارشسایت طلا ، دکتر علیرضا زالی بیان داشت:با توجه به تمدید محدودیت اعمال شده در تهران، برگزاری هرگونه مجامع عمومی، تجمعات و نمایشگاه در تهران ممنوع است.

وی تاکید کرد: مجوزی از ستاد کرونای تهران در رابطه با برگزاری نمایشگاه صادر نشده است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی هیچگونه مجوزی برای برگزاری نمایشگاه صادر نشده و برپایی این نمایشگاه در شرایط فعلی، پرمخاطره تلقی می شود.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران با اشاره به این که بار کاری قابل توجه و مضاعفی برای انتقال بیماران مبتلابه کرونا بر دوش کادر بهداشت و درمان است، گفت: طبیعتا ورود ۶۸۴ بیمار جدید تنها در ۲۴ ساعت به بیمارستانهای تهران عدد قابل توجهی است که می تواند بر تاب آوری نیروی انسانی و ظرفیت های درمانی تاثیرگذار باشد.

وی ضمن تشریح وضعیت شهر تهران به لحاظ شیوع کرونا در ۲۴ ساعتی که گذشت اظهار کرد: تعداد ۶۸۴ بیمار جدید در بخش های عادی و ویژه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند.

وی با اشاره به بستری ۱۲۴ کرونایی در بخش های ویژه بیمارستانهای شهرتهران افزود: سهم بیماران جدیدی که در بخش های ویژه بستری شدند بالغ بر ۱۷ درصد است، به این معنی که ۱۷ درصد بیماران کرونایی در روزی که گذشت با حال عمومی وخیم در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران با تاکید بر افزایش مراجعان مبتلا و یا مشکوک به کرونا به بخش های سرپایی بهداشت یادآور شد: معدل بیماران مبتلا به ویروس کووید ۱۹ که به بخش های سرپایی حوزه بهداشت و درمان مراجعه کرده اند نیز به ۶,۲ دهم درصد می رسد.

به گفته زالی مجموعا ۹ درصد بیمارانی که به صورت سرپایی به بخش های بهداشت و درمان بیمارستانهای تهران مراجعه می کنند نیاز به بستری شدن دارند. وی ادامه داد: مجموع بیماران بهبود یافته کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته نیز بالغ بر ۶۴۰ بیمار است که اگر چنانچه این عدد با میزان ورودی ها مقایسه شود بازهم کماکان میزان ورودی ها از ترخیص ها بالاتر است.

وی با اشاره به این که بار کاری قابل توجه و مضاعفی برای انتقال بیماران مبتلابه کرونا بر دوش کادر بهداشت و درمان است گفت: طبیعتا ورود ۶۸۰ بیمار جدید تنها در ۲۴ ساعت به بیمارستانها عدد قابل توجهی است که می تواند در تاب آوری نیروی انسانی و ظرفیت های درمانی تاثیرگذار باشد.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران خاطرنشان کرد: بنظر می رسد تعداد مراجعه بیماران مشکوک و مبتلابه کرونا به بخش های بهداشتی رو به افزایش است که این مهم می تواند از بار کاری حوزه درمانی بکاهد چرا که این افراد غالبا با علائم خفیفی از بیماری که نیاز به بستری ندارد در این مراکز توصیه و درمان های لازم را به صورت سرپایی دریافت می کنند.

زالی در بخش دیگری با بیان این که با هماهنگی سازمان نظام وظیفه و نیروهای مسلح بخشی از مشمولان خدمت سربازی و دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد، دکترا و P.hdپزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی می توانند در مراکز درمانی و بهداشتی این دانشگاه خدمات ویژه ای ارائه دهند از ارائه پیشنهاد استفاده از این ظرفیت ویژه به وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد