اونس طلا2209.09
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

چگونه می توان در اولین قرار همسر آینده تان را عاشق خود کنید؟

پیدا کردن و انتخاب همسر یکی از سخت ترین کار ها و از مهم ترین دغدغه ها در زندگی به شما می آید که ذهن افراد مختلف را به خود درگیر کرده است.

چگونه می توان در اولین قرار همسر آینده تان را عاشق خود کنید؟


پیدا کردن و انتخاب همسر یکی از سخت ترین کار ها و از مهم ترین دغدغه ها در زندگی به شما می آید که ذهن افراد مختلف را به خود درگیر کرده است.

پیدا کردن همسر، ازدواج و عاشق شدن یکی از مهم ترین بخش های زندگی می باشد که از لذت بخش ترین های آن نیز است. دوتایی شدن و تمام شدن احساس تنهایی می تواند بهترین حس دنیا باشد که ازدواج آن را به افراد هدیه می دهد.

انتخاب همسر قطعا یکی از سخت ترین بخش های ازدواج است اما سخت تر از آن این است که کاری کنید همسرتان در همان قرار آشنایی اول از شما خوشش بیاید و عاشق شما شود.

برای اینکه این اتفاق بیافتد لازم است تا چند مورد را رعایت کرده تا بتوانید او را شیفته خود کنید. در ادامه به شما چند راهکار را برای دستیابی به این هدف به شما خواهیم گفت.

1. اولین مورد ظاهر شماست. مهم ترین چیز این است که تمیز و آراسته باشید. حتما از کفش های تمیز و نو استفاده کنید. کفش مهم ترین بخش از لباس شماست. دقت کنید که حتما خوشبو باشید و در عین حال به هیچ عنوان از میزان زیادی ادکلن، عطر یا پرفیوم استفاده نکنید.تند یا کند راه نروید و زیادی اتوکشیده نباشید.

2. خوب و بی پرده حرف بزنید. خجالت نکشید و اعتماد به نفس داشته باشید. نشان دهید که خودتان را دوست دارید ولی به هیچ وجه خودشیفته نباشید. درباره خودتان حرف بزنید اما نه زیادی. اجازه دهید کنجکاوی فرد مقابل درباره شما تحریک شود و بخواهد که شما را بشناسد. به دقت به حرف های طرف مقابلتان گوش دهید و شنونده خوبی باشید.

3. نسبت به طرف مقابلتان سعی کنید بعضی از نکات ریز را رعایت کنید. از گریه و خنده های بلند در قرار اول بپرهیزید. خیلی لازم نیست رسمی باشید و لبخند بزنید. اگر دیدار اولتان در رستوران یا کافه است برای حساب کردن پول غذا و نوشیدنی اصرار کنید.

4. ارتباط چشمی برقرار کنید. به هیچ وجه خجالت نکشید. درباره رویا هایتان بگویید و از او نیز درباره رویا هایش سؤال کنید. اجازه بدهید شخص مقابل سر صحبت را باز کند.

5. از بحث کردن درباره مسائل و موضوعات بسیار شخصی، مالی، خانوادگی، سیاسی، اقتصادی و دیگر مسائل این چنینی بپرهیزید. برای مطرح کردن این موضوعات هنوز وقت دارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد