اونس طلا2394.45
مظنه16,096,000
18 گرم3,715,700
ارزش سکه36,264,288
قدیم (بهار)40,600,000
جدید (امامی)43,300,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

4 اشتباه رایج که شما را از وزن ایده‌آل‌تان دور می‌کند

نکته اصلی کاهش وزن سوزاندن کالری بیشتر از مصرف شما است. از نوشیدنی های گازدار خودداری کنید ، زیرا تنها به بدن تان کالری تزریق می کنند بدون آنکه چیزی خورده باشید.

به گزارش سایت طلا، آیا مدتی است که می خواهید به وزن ایده آل خود برسید و هنوز نتوانسته اید این کار را انجام دهید؟ در اینجا لیستی از برخی از اشتباهات رایج در کاهش وزن را که افراد معمولا در روند کاهش وزن مرتکب می شوند را به شما می گوییم. آنها ممکن است واضح به نظر برسند ، اما واقعیت این است که افراد زیادی از آنها غافل هستند.

برای کاهش وزن فواید زیادی وجود دارد. نکته اصلی ممکن است این باشد که شما می توانید زندگی سالم تری داشته باشید و اعتماد به نفس و عزت نفس خود را تقویت کنید. از همه بهتر ، شما یاد خواهید گرفت که خود را از دیدگاه دیگری ببینید و همه متوجه این تغییر خواهند شد.

بنابراین رایج ترین اشتباهات کاهش وزن که در راه رسیدن به این اهداف قرار دارند چیست؟ بیایید نگاهی به آنها بیاندازیم.

چهار اشتباه برای کاهش وزن
1-شما سالم نمی خورید
تنها راه برای کاهش وزن ، مراقبت از آنچه می خورید است. برای کاهش وزن ، باید مواد لازم را از همه قسمت های هرم غذایی درج کنید. متأسفانه ، شنیدن این موضوع در مورد رژیم های غذایی سریع و حائز نتایج معجزه آسا امری متداول است اما غذای مورد نیاز شما را به شما نمی دهد. یکی از اشتباهاتی که می تواند شما روند کاهش وزن را دچار اختلال کند این است که شما از خوردن برخی گروه های غذایی جلوگیری می کنید.

برای بدست آوردن فیبر و انرژی زیادی باید تعادل میوه ، سبزیجات و غلات کامل را مصرف کنید. اینها باید با روغن ها و چربی های سالم ترکیب شوند. برخی از بهترین گزینه ها روغن نارگیل و روغن زیتون است. در آخر ، حتما پروتئین را از منابع گیاهی و جانوری مصرف کنید.

2-نخوردن صبحانه
خطای دیگری که باعث کاهش وزن شما می شود ، صرف نظر از صبحانه هر روز است. این وعده غذایی اولین وعده برای شروع روز شما بسیار مهم است.

یک وعده صبحانه خوب باید حاوی بسیاری از مواد مغذی تهیه شده به روش سالم باشد. اگر وقت صرف صبحانه ندارید ، می توانید گزینه های سریع مانند آب میوه ها و اسموتی ها را انتخاب کنید. آنها ضمن تقویت متابولیسم ، مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می کنند.

3-نوشیدن مشروبات الکلی
نوشیدنیهای الکلی دارای کالری بالایی هستند و مواد مغذی اساسی و مورد نیاز بدن را به سختی تامین می کنند. به همین دلیل ، متابولیسم شما آنها را متفاوت انجام می دهد و این می تواند تلاش شما را برای از دست دادن وزن اضافی پیچیده کند.

علاوه بر اینکه یکی از اشتباهات رایج مربوط به کاهش وزن است ،زیرا بر توانایی شما در واکنش به محرک ها نیز تأثیر می گذارد ، می تواند منجر به اختلالات خواب شود و صدمات جبران ناپذیری به مغز شما وارد کند.

اگر می خواهید وزن کم کنید ، تمام دلایل فوق باید شما را ترغیب کند تا مصرف نوشیدنی های الکلی را از بین ببرید یا حداقل کاهش دهید. اگر مهم نیست که چقدر ورزش می کنید یا رژیم غذایی خود را اصلاح کنید نتیجه ای نخواهید دید و ناامید خواهید شد.

4-ورزش نکردن
همه می دانند که برای کاهش وزن باید بیشتر از کالری بسوزانیم. علی رغم یک اشتباهی که معمولاً مردم هنگام تلاش برای کاهش وزن مرتکب می شوند ، اجتناب از هر نوع فعالیت بدنی است.

خوشبختانه ، آسان است که ورزش را در زندگی خود بگنجانید زیرا گزینه های بی پایان برای همه علایق و سطح آمادگی جسمانی وجود دارد. ما پیشنهاد می کنیم به دنبال چیزی باشید که از آن لذت ببرید ، بنابراین مجبور نیستید هر روز برای انجام آن بجنگید. اگر مطمئن نیستید چه چیزی برای شما مناسب است ، چند گزینه مختلف را امتحان کنید. با کارهای ساده تر مانند رقصیدن ، شنا یا دویدن شروع کنید.

با افزایش قدرت و استقامت خود می توانید با گزینه های جدیدی مانند بلند کردن وزنه ها ، کاراته یا جودو خود را به چالش بکشید. تعداد فراوانی گزینه وجود دارد که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کنند - فقط مواردی را پیدا کنید که به آنها علاقه مند هستید.

مطمئن باشید سطح فعالیت شما کالری اضافی را که مصرف می کنید می سوزاند. به یاد داشته باشید که یک ساعت ورزش معمولی باعث سوزاندن 300 کالری می شود. از طرف دیگر ورزش های با شدت بالاتر تا 900 کالری در ساعت می سوزند.

همانطور که می بینید ، بسیاری از اشتباهات وجود دارد که شما را از رسیدن به اهداف کاهش وزن خود باز می دارد. مهم است که از آنها آگاه باشید و برای جلوگیری از آنها قدم بردارید.

فکر می کنید چه اشتباهی انجام می دهید؟ چگونه می خواهید از آنها جلوگیری کنید؟

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد