اونس طلا2207.23
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

راه های سرعت بخشیدن به رشد مو چیست؟

رشد سریع مو ها یکی از مسائل مهمی است که در زیبایی فکر افراد را به خود مشغول می کند. این موضوع برای هردو جنسیت مردان و زنان بسیار مهم است چرا که یکی از نشانه های زیبایی موهای بلند و با کیفیت می باشد.

راه های سرعت بخشیدن به رشد مو چیست؟


رشد سریع مو ها یکی از مسائل مهمی است که در زیبایی فکر افراد را به خود مشغول می کند. این موضوع برای هردو جنسیت مردان و زنان بسیار مهم است چرا که یکی از نشانه های زیبایی موهای بلند و با کیفیت می باشد.

مو ها یکی از عناصر اصلی در زیبایی افراد محسوب می شود که در سایت ها و مجلات زیبایی مختلف به آن ها توجه می شود. مو ها به طور طبیعی رشد می کنند و بلند می شوند اما بسیاری از افراد می خواهند که به سرعت رشد آن بیفزایند.

از دست دادن مو ها نیز یکی از درگیری ها و ترس های اصلی افراد می باشد. شاید برایتان ترسناک تر نیز بشود اگر بفهمید که فولیکول های موی شما از هنگام تولد ثابت است و افزایش نمی یابد. البته نگران نباشید، طبق نظر متخصصان حوزه سلامتی از دست دادن روزانه 50 تا 100 مو امری کاملا طبیعی می باشد.

مو ها برای از ریشه شان که در زیر پوست می باشد رشد می کنند و در هنگامی که از پوست رد می شوند در واقع از کنار غدد کوچک روغن رد می شوند که باعث چربی و براق بودن موهایتان می شود.

برای افزایش سرعت رشد مو و البته جلوگیری از ریزش آن راه های مختلفی وجود دارد که ما در اینجا به چند تا از مهم ترین ها و بهترین هایشان اشاره خواهیم کرد.

1. از رژیم های غذایی مفید برای رشد مو استفاده کنید. این رژِم های غذایی باید شامل ویتامین E ، بیوتین(در اینجا می توانید درباره بیوتین بخوانید و از مواد غذایی سرشار از آن آگاه شوید) ، انواع پروتئین ها و اسید های چرب مفید باشد.

2. مصرف کافئین خود را افزایش دهید. برای این کار می توانید به میزان مناسب قهوه بنوشید. دقت داشته باشید که مصرف بیش از کافئین می تواند مضر و اعتیاد آور باشد.

3. سعی کنید که زیاد از سشوار یا حالت دهنده ها استفاده نکنید. گرما می تواند باعث شکستگی و آسیب های دیگر به ماهایتان شود.

4. سعی کنید زیاد و به شکل مرتب موهایتان رنگ نکنید. این کار علاوه بر کند کردن سرعت رشد مو، کیفیت موهایتان را نیز کاهش می دهد.

5. ماساژ پوست سر را امتحان کنید. برای این کار می توانید از بعضی از روغن ها مانند روغن نارگیل یا زیتون نیز استفاده کنید. آب پیاز نیز می تواند مفید باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد