اونس طلا2212.52
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

روحانی: اجرای دستورالعمل جدید نحوه برگشت ارزهای صادرکنندگان، ضروری است/وام ودیعه مسکن به مستأجران در ماه آینده اختصاص یابد

رئیس جمهوری روز جمعه پس از دریافت گزارش دکتر عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی از روند بازار ارز و نحوه برگشت ارز صادرکنندگان، تأکید کرد که اجرای دقیق و جدی دستورالعمل جدید نحوه برگشت ارزهای صادرکنندگان، ضروری است.

به گزارش سایت طلا ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این گفت ‌وگو اظهار کرد: ارز ناشی از صادرات غیرنفتی، باید در خدمت تولید کشور قرار گیرد.

عبدالناصر همتی نیز در این گفت‌ وگو اطمینان داد که بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای تأمین کالاهای اساسی و دارو به عمل می آورد و همزمان انتظار دارد صادرکنندگان با تسریع در برگرداندن ارز ناشی از صادرات، بانک مرکزی را در تأمین ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز، همراهی کنند.

وام ودیعه مسکن به مستأجران در ماه آینده اختصاص یابد

رئیس جمهوری از وزارت راه و شهرسازی خواست با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک و بانک مرکزی، برای تسریع در روند ترخیص مواد اولیه کارخانه ها و اقلام ضروری مردم که در برخی گمرکات مانده، اقدام و هماهنگی کند.
رئیس جمهوری همچنین دستور داد که طرح تسهیلات ودیعه اجاره مسکن که پیش از این قرار شده بود با هماهنگی بانک مرکزی آماده شود، برای بررسی، به جلسه روز یکشنبه ستاد هماهنگی اقتصادی ارائه شود.

روحانی در ادامه، سرعت بخشی بانک ها برای اختصاص وام ودیعه مسکن به مستاجران نیازمند، مساعدت را ضروری دانست.

در جریان این گفت وگو مقرر شد این طرح با اولویت تهران و هفت کلانشهر در مردادماه برای مستاجرانی که در این دسته بندی واقع شده و قراردادشان رسمی و متراژ واحد مسکونی آنان طبق الگوی مسکن است، آغاز شود.

روحانی همچنین پس از گزارش اسلامی در خصوص بازدید از خط آهن چابهار- زاهدان، بر لزوم تسریع در توسعه پروژه‌های ریلی کشور و اتمام آنها تأکید کرد.

رئیس جمهوری با اشاره به گزارش وزیر راه و شهرسازی در خصوص بندر چابهار و اقدامات انجام شده در این بندر، گفت: در برنامه توسعه بنادر در کشور و به خصوص چابهار، توافقات با کشورها در این عرصه، پیگیری شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد