اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خودرو مجدد گران می‌شود؟

با تکمیل داستان بروزرسانی قیمت قطعات، به احتمال فراوان قیمت خودرو‌های داخلی نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، مدتی پیش خبری مبنی بر تغییر قیمت خودرو در فضای مجازی منتشر شد که پس از آن شورای رقابت، سازمان حمایت و وزارت صمت خبر از تغییر قیمت خودرو دادند که بدین منظور قیمت خودرو در ایران خودرو ۱۰ درصد و ساپیا ۲۳ درصد تغییر کرد.

پس از این ماجرا خودروسازان اقدام به فروش خودرو کردند که ۳ نوع طرح در این فروش ارائه شد، فروش فوری، دیگری پیش فروش و در نهایت طرح مشارکت بود. اما این پایان ماجرا نیست، قطعه سازان از اینکه قیمت قطعه نسبت به گذشته تغییری نکرده شکایت داشتند و پس از آن خبر‌هایی مبنی بر افزایش دوباره قیمت خودرو در فضای مجازی منتشر شد.

حال خبر از افزایش قیمت خودرو به گوش می‌رسد چرا که با افزایش قیمت قطعات خودرو موافقت شده است؛ قطعاتی که نقش به سزایی در افزایش قیمت ها دارند.

نامه‌ ای از سوی ساپکو به قطعه‌ سازان ارسال شده است که در این نامه ساپکو درخواست افزایش قیمت قطعات را داده چرا که قیمت قطعات خودرو باید بر مبنای تغییرات نرخ ارز و نهاده‌های تولید به‌روزرسانی شود و این بروزرسانی به معنای افزایش قیمت قطعات است.

در این نامه ذکر شده است که مقیمی مدیرعامل ایران خودرو با بروزرسانی قیمت قطعات موافقت کرده و ساپکویی ها از قطعه‌ سازان خواسته‌ اند که همکاری لازم را در بروزرسانی قیمت قرارداد‌های خود با هدف پایدارشدن تولید، انجام دهند. در ادامه این نامه تاکید شده که با توجه به تغییرات نرخ ارز، نهاده‌های تولید و سرفصل هزینه‌ای طی سال ۹۹ و به‌ منظور وفق قرارداد فی‌مابین و لزوم حمایت از زنجیره تامین، با تغییرقیمت قطعات موافقت و دعوت‌نامه سری اول سازندگان ارسال شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد