اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عدم اطمینان در بازار طلا

قیمت طلا در روز گذشته نیز مانند پنجشنبه هفته گذشته دچار نوسان شده که یک عدم پایداری و اطمینان در این بازار را نشان می دهد.

عدم اطمینان در بازار طلا



قیمت طلا در روز گذشته نیز مانند پنجشنبه هفته گذشته دچار نوسان شده که یک عدم پایداری و اطمینان در این بازار را نشان می دهد.
قیمت طلا پس از شکستن سطح 1800 دلار وارد یک ناپیداری شده و در حال تجربه نوسانات بسیاری می باشد. دلیل اصلی آن را می توان تغییرات در میزان تقاضای طلای بالای 1800 دلار دانست.
به نظر می رسد که سرمایه گذاران برای خرید طلای بالای 1800 دلار دارای اطمینان نیستند و علی رغم پیش بینی های موجود نگران پایین آمدن قیمت آن می باشند.
طلا طی ماه های گذشته ثابت کرده است که توان حضور در قیمت های بالا را دارا می باشد اما با این وجود حضور در سطوح بالای چند ساله نیازمند دلایل بسیار قدرتمند است.
پیش بینی می شود که طی روز های آینده شاهد افزایش قیمت طلا باشیم اما هیچکس انتظار این امر را بدون نوسانات زیاد ندارد پس می توان گفت که فارغ از نوسانات موجود می توان به آینده طلا امیدوار بود.
به نظر می رسد که طلا با وجود حمایت خوبی که در سطح فعلی اش برخوردار است برای بالاتر رفتن و دستیابی به سطوح جدید به دلایلی محکم تر نیاز دارد که باید منتظر ماند و دید که آیا این دلایل به وجود خواهد آمد یا خیر

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد