اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چه چیز هایی باعث خرابی تلفن همراه شما خواهد شد؟

تلفن های همراه امروزه به یکی از مهم ترین بخش های زندگی هرکسی تبدیل شده است که باعث شده است سلامت آن ها به اندازه سلامت بدنمان مهم شود.

چه چیز هایی باعث خرابی تلفن همراه شما خواهد شد؟



تلفن های همراه امروزه به یکی از مهم ترین بخش های زندگی هرکسی تبدیل شده است که باعث شده است سلامت آن ها به اندازه سلامت بدنمان مهم شود.
مراقبت از تلفن های همراه یکی از دغدغه های همه افراد در این روز ها شده است. از دلایل آن می توان گفت که در سال های اخیر گوشی همراه تبدیل به یکی از اعضای بدن انسان ها در سرتاسر جهان شده است و کسی نمی تواند آن ها را از خود جدا سازد.
از طرف دیگر با بالا رفتن قیمت دلار و در نتیجه گران شده موبایل ها نمی توان به راحتی از کنار خرابی آن ها گذر کرد و یک عدد نو را خرید. در نتیجه بهتر است با استفاده صحیح اجازه ندهیم کار به آن جا بکشد.
در ادامه می خواهیم چند نکته را به شما معرفی کنیم که با رعایت آن ها می توانید برای مدت طولانی از گوشی های هوشمند خود استفاده کنید.


1. اگر گوشی شما ضد آب نیست به هیچ وجه اجازه ندهید که در معرض آب یا رطوبت قرار گیرد. رطوبت های کم نیز مانند استفاده آن زیر باران و یا در حمام نیز می تواند در طولانی مدت بر روی عملکرد گوشی های همراه تاثیر بگذارد.
2. تلفن همراهتان را پر از اپلیکیشن های متنوع و غیرکاربردی نکید. این کار می تواند باعث کند شدن گوشی تان شود.
3. برنامه های مورد نیاز خود را از اپ استور اپل یا پلی استور گوگل دریافت کنید و از استفاده از فروشگاه ها و سایت های متفرقه خودداری کنید.
4. از برنامه رسمی شرکت سازنده گوشی برای رسد کردن شرایط گوشی استفاده کنید.
5. به شدت مراقب باتری گوشی خود باشید. بسیاری از خرابی های گوشی متاثر از باتری می باشد. در اینجا می توانید از راه های مراقبت از باطری گوشی خود مطلع شوید.
6. از اندروید رسمی سازنده گوشی تان استفاده کنید. اندروید های غیر رسمی می توانند عملکرد و عمر گوشی شما را کاهش دهند.
7. از داغ شدن گوشی تان جلوگگیری کنید. سعی کنید در مکان های خیلی گرم آن را به شارژ نزنید.
8. گوشی تان را همراه با خود به تخت نبریید. خواب رفتن در کنار گوشی و ماندن آن زیر بدنتان می تواند باعث ضربه و یا گرمای زیاد برای موبایلتان شود و آن را خراب کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد